Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@04:42:48 GMT

حرکت ممنوعه فرهاد؛ امضای قرارداد مجیدی با الوصل امارات (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۰۵۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب سابق استقلال که سابقه 6 سال حضور در الوصل امارات را دارد، رایزنی‌هایی برای حضور پسرش در این باشگاه انجام داده و قرارداد به امضا رسید.

امیر بردیا مجیدی، فرزند فرهاد مجیدی که هم اکنون 9 ساله است، با عقد قراردادی به عضویت الوصل امارات در آمد و با پیراهن شماره 2 در محل تمرینات حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ممنوعیت قرارداد ایرانی‌ها با فوتبال امارات باید دید این همکاری با واکنشی از سوی مسئولان فدراسیون همراه خواهد بود یا نه.

حجم ویدئو: 3.09M | زمان ویدئو: 00:00:25 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی الوصل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند

بارسلونا در تلاش است تا با اصلاح قراردادهای اسپانسری خود با نایکی، اختلاف با رئال مادرید را کاهش دهد.

طرفداری | رئال مادرید با قراردادهای اسپانسرینگ لباس و پیراهن خود به ارزش بیش از 200 میلیون یورو، باارزش‌ترین قراردادها را در دنیای فوتبال به خود اختصاص داده است.

رئال مادرید یکی از مشهورترین و پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال در جهان است و به دلیل جذابیت جهانی و سابقه درخشان خود جای تعجب ندارد که این باشگاه اسپانیایی با شرکای خود، ارزشمندترین اسپانسرینگ‌ها را دارد. رئال مادرید از نظر درآمد حاصل از مشارکت‌ها و معاملات، به طور قابل توجهی بیشتر از بارسلونا درآمد کسب می‌کند.

205 میلیون یورو از آدیداس، امارات و HP

جذابیت ماندگار رئال مادرید در داخل و خارج از زمین، طیف وسیعی از مشارکت‌های سودآور را در طول سال‌ها به خود جلب کرده است. در حال حاضر، رئال مادرید با مجموع 205 میلیون یورو در سال، بیشترین درآمد را از قراردادهای اسپانسری در بین تمام باشگاه‌های فوتبال جهان کسب می‌کند. این مبلغ شامل دو قرارداد اصلی اسپانسری می‌شود:

امارات:

همکاری دیرینه آنها با امارات، یکی از این قراردادهای باارزش رئال مادرید است. رئال مادرید از سال 2013 با شرکت هواپیمایی امارات، مستقر در دبی، قرارداد دارد. این قرارداد 10 ساله که تا سال 2026 اعتبار دارد، سالانه 70 میلیون یورو برای رئال مادرید به ارمغان می‌آورد.

آدیداس:

به همین ترتیب، مشارکت آنها با آدیداس به ارزش 120 میلیون یورو در سال، دلیل دیگری است که این باشگاه ترازنامه‌های قوی خود را حفظ کرده است. رئال مادرید از سال 2010 با شرکت آدیداس، غول آلمانی پوشاک ورزشی، قرارداد دارد. این قرارداد 10 ساله که تا سال 2028 اعتبار دارد، سالانه 120 میلیون یورو برای رئال مادرید به ارمغان می‌آورد.

HP

اضافه شدن HP به سبد اسپانسرینگ رئال مادرید، جایگاه آنها را به عنوان شریکی مطلوب برای برندهای جهانی تثبیت می‌کند. رئال مادرید در سال 2024 با شرکت HP، غول فناوری آمریکایی، قرارداد اسپانسری آستین را امضا کرد. این قرارداد 3 ساله که تا سال 2027 اعتبار دارد، سالانه 15 میلیون یورو برای رئال مادرید به ارمغان می‌آورد.

مقایسه درآمد اسپانسری لباس و پیراهن رئال مادرید و بارسلونا مقایسه با بارسلونا

رئال مادرید از نظر درآمد حاصل از مشارکت‌ها و برند، از بارسلونا جلوتر است. قرارداد 120 میلیون یورویی آنها با آدیداس به طور قابل توجهی بزرگتر از قرارداد فعلی 105 میلیون یورویی بارسلونا با نایکی است. با این حال، بارسلونا در حال مذاکره با نایکی در مورد یک قرارداد جدید است که می‌تواند درآمد کاتالان‌ها را به طور قابل توجهی بیشتر از ارزش فعلی کند.

بارسا فقط 57.5 میلیون یورو از اسپاتیفای در مقایسه با 70 میلیون یورو در سال که توسط امارات پرداخت می‌شود، درآمد کسب می‌کند. بارسا همچنین فقط 8 میلیون یورو از اسپانسر آستین خود Ambilight TV دریافت می‌کند، هرچند این رقم در سال دوم به 10 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

اگر بخواهیم این دو باشگاه را در سه بخش مربوطه مقایسه کنیم درآمد رئال مادرید به 205 و بارسلونا به بیش از 170 میلیون یورو می‌رسد. البته بارسلونا همانطور که گفته شد در حال مذاکره با نایکی است تا بتواند درآمد اسپانسری خود را افزایش دهد و موازی با آن مذاکراتی هم با پوما داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • (ویدئو) این کار رئیس امارات واکنش‌برانگیز شد
  • ۱۱.۵ میلیارددلار قرارداد نفتی، آن هم در سکوت رسانه ای؛ چرا؟
  • امضای ۱۱.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی در سکوت رسانه‌ای