Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@20:54:50 GMT

قنبرپور از پرسپولیس رفتنی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۱۳۵

قنبرپور از پرسپولیس رفتنی شد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز به نقل از سایت پرسپولیس، با روی کار آمدن ایرج عرب به عنوان سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس برخی اتفاقات در باشگاه در حال رقم خوردن است و به نظر می‌رسد تغییراتی در سطوح مدیریتی این باشگاه و تیم پرسپولیس رخ خواهد داد.

 

بعد از اختلافاتی که در اردوی تیم پرسپولیس در دبی رخ داد که حتی مصطفی قنبرپور سرپرست تیم پرسپولیس قصد داشت شبانه اردو را ترک کرده و به تهران برگردد حالا خبر می‌رسد که قنبرپور به روزهای پایانی کارش در پرسپولیس نزدیک شده و حتی قرار است به او گفته شود که دیگر در سمتش به فعالیت ادامه ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین خصوص روز گذشته قنبرپور به باشگاه پرسپولیس رفت تا به دیدار ایرج عرب سرپرست این باشگاه برود اما موفق به دیدار او نشد و احتمالاً این دیدار امروز انجام خواهد شد اما چیزی که مشخص است این است که برخی از مدیران میانی باشگاه پرسپولیس خواهان قطع همکاری با قنبرپور هستند و حتی تلاش‌هایی برای انتخاب جایگزین او انجام شده است.

 

در همین رابطه برخی افرادی که سمت سازمانی در پرسپولیس نداشتند و به عنوان پیمانکار با این باشگاه قرارداد امضا کرده بودند با روی کار آمدن مدیر جدید اختیار عمل بیشتری پیدا کرده و مذاکراتی را برای انتخاب جانشین قنبرپور در تیم پرسپولیس انجام دادند. در حالیکه کریم باقری چند سالی است که به عنوان مربی در کادر فنی پرسپولیس حضور دارد اما با او تماس گرفته شده و از او خواسته‌اند تا به عنوان سرپرست در پرسپولیس کار کند و به نظر می‌رسد در صورت رخ دادن این مسئله، باقری مربی – سرپرست خواهد شد..

 

همه این اتفاقات در حالی در حال رقم خوردن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد رسانه‌ای کردن این اتفاقات را نداشتند و می‌خواستند در سکوت خبری این تغییر و تحولات را انجام دهند اما باید دید که کریم باقری که اعلام کرده در پرسپولیس هر کاری که بتواند برای این باشگاه انجام می‌دهد حاضر به پذیرش پست جدید خواهد شد یا نه. از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس باید وضعیت قنبرپور را هم مشخص کنند و طبق پیگیری‌ها به نظر می‌رسد به زودی این تغییر و تحولات یا حداقل بخشی از آن اتفاق خواهد افتاد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قنبرپور مصطفی قنبرپور پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

شنیده شده است که بحث تفکیک مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا ۵ اردیبهشت به انجام نخواهد رسید و تنها یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس راهی آسیا می‌شوند. روز گذشته آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شد. طبق گفته‌ها کنسرسیومی شامل ۵ بانک قصد تملک سهام پرسپولیس را دارند تا به این ترتیب مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برطرف شده و این دو تیم بتوانند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند. 

با این حال طبق تجربه‌های قبلی و همین‌طور اذعان کارشناسان واگذاری سهام پرسپولیس به ۵ بانک عملیاتی بسیار پیچیده و زمانبر است و بعید به نظر می‌رسد این بار هم به نتیجه خاصی منتهی شود. همچنین بسیاری از کارشناسان معتقدند عجله دولت و وزارت ورزش برای واگذاری سهام پرسپولیس به خاطر فشار زمانی، ممکن است تبعات بسیار شدیدی برای این باشگاه به دنبال داشته باشد. تبعاتی سنگین‌تر از حتی حذف دو تیم از آسیا. 

 بنا بر همین پیشینه، خبری تایید نشده به گوش رسیده است. طبق شنیده‌ها ممکن نبودن تفکیک مالکیت سرخابی‌ها در زمان باقیمانده، ترس از عواقب عجولانه انجام دادن این کار و مهم‌تر از همه مشکلات مالی یکی از دو تیم، مقامات را بر آن داشته فعلا فقط به صورت رسانه‌ای پروژه را جلو ببرند تا نشان بدهند همه تلاش‌شان را انجام داده‌اند. اما در پشت پرده تصمیم گرفتند این کار فعلا صورت نپذیرد. 

مشورت‌هایی که طرف‌های تصمیم‌گیر در این حوزه داشته‌اند به یک نتیجه ختم شده: تفکیک مالکیت فعلا متوقف شود، یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال که مشکل مالی‌شان حل نشده کنار گذاشته شود و تیم دیگر بدون مشکل مجوز حرفه‌ای دریافت کند. در واقع برطرف نشدن مشکلات مالی یکی از سرخابی‌ها این راه را مقابل پای تصمیم‌گیران گذاشته است تا بتوانند چنین مسیری را در پیش بگیرند. 

 البته همان‌طور که ذکر شد این خبر تایید نشده است و انتظار می‌رود مقامات وزارت ورزش، هیات واگذاری و حتی اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد آن شفاف‌سازی انجام دهند. بدون شک حذف یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس از آسیا خشم شدید هواداران این دو تیم را به دنبال خواهد داشت. مخصوصا اگر ببینند رقیب‌شان توانسته مجوز بگیرد. 

 این اتفاقی است که سال گذشته هم رخ داد. در دوره قبل که استقلال در ماجرای بدهی استراماچونی گیر بود، وزارت ورزش تفکیک مالکیت دو باشگاه را به تاخیر انداخت، چراکه می‌دانست آبی‌ها به خاطر بدهی به مربی ایتالیایی مجوز نمی‌گیرند و خودکار حذف می‌شوند و در نتیجه پرسپولیس می‌تواند راهی آسیا شود.

منبع: روزنامه اعتماد

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • خزانه‌گیری ۱۴۰ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم