Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب مجددا از بهبود روابط تل‌آویو با کشورهای عربی، بدون پیش‌برد توافق سازش با فلسطینی‌ها صحبت کرد.

نتانیاهو طی یک سخنرانی در ضیافت شام با دیپلمات‌های صهیونیست شاغل در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا در قدس اشغالی، گفت: «چیزی که هم‌اکنون رخ می‌دهد این است که ما در روند عادی‌سازی (مناسبات) با جهان عرب هستیم، بدون آنکه پیشرفتی در فرایند دیپلماتیک (سازش) با فلسطینی‌ها حاصل شده باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی با بیان اینکه سازش اعراب با تل‌آویو، بدون فلسطینی‌ها شانس بیشتری دارد، مدعی شد که سیاست «ابتدا صلح با کشورهای عربی» و بعد از آن با فلسطینی‌ها نشان داده که تفکر غالب مبنی بر لزوم سازش با فلسطینی‌ها برای حصول صلح با جهان عرب، عقیده‌ای اشتباه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این‌باره توضیح داد: «امروزه ما در حال رسیدن به آن نقطه (سازش با اعراب) هستیم، بدون آنکه فلسطینی‌ها در آن نقشی داشته باشند. البته این (صلح) بدین‌شکل قوی‌تر است، زیرا به هوس‌های آنان وابسته نیست. کشورهای عربی خواستار رابطه با قوی‌تر هستند».

 

نتانیاهو در اظهاراتی تحقیرآمیز مبنی بر نیاز مبرم اعراب به کمک‌های تل‌آویو، ادامه داد: «تغییر شگرفی رخ داده است. جهان عرب به فناوری و ابداعات ما نیاز دارد. آنها به فناوری‌های پیشرفته آبی، برقی و پزشکی نیاز دارند. همکاری روبه‌رشدی بین شرکت‌های اسرائیلی و جهان عرب وجود دارد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر هم با بیان اینکه توسعه روابط تل‌آویو با کشورهای عربی نیازی به توافق صلح با فلسطین ندارد، گفته بود: «ما با هر کدام از همسایگانمان و هر کشوری در منطقه که خواستار صلح است، همراهی می‌کنیم».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وی همچنین ادعای مضحکی مبنی بر نظارت محرمانه این رژیم روی برنامه هسته‌ای ایران را مطرح کرد: «ما با برنامه هسته‌ای ایران در تمام مناطق دنیا مبارزه می‌کنیم. حتی به‌صورت دوره‌ای به آنجا (ایران) می‌رویم تا در جریان اتفاقات قرار بگیریم».

این ادعای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که او پیشتر هم در دو شوی تبلیغاتی (یکی در فلسطین اشغالی و دیگری در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل) مدعی به دست‌آوردن اسنادی از ابعاد مخفی نظامی برنامه هسته‌ای ایران و همچنین کشف تاسیسات هسته‌ای اعلام‌نشده در «تورقوز آباد» تهران شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید

 راهول ساگر، بنیانگذار این اسکناس قیمتی، این خبر را با هیجان‌ در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت؛ خبری که در مدتی کوتاه، ده‌ها میلیون نفر از آن بازدید کردند. البته این اسکناس، بیشتر جنبه یک سوغاتی ارزشمند را دارد و قرار نیست به‌عنوان پول رایج و قانونی رد و بدل شود، اما با گفته ساگر، یاد این سرزمین را در دل مسافران آن تا ابد زنده نگه می‌دارد.   اما خاص‌ترین اسکناس‌ها، برای کدام کشورهاست و کدام ویژگی‌ها، آنها را خاص کرده است؟   دلار عمودی بیشتر کشورهای جهان، اسکناس‌های خود را به شکل افقی منتشر کرده‌اند اما «برمودا»، یکی از کوچک‌ترین کشورهای جهان در اقیانوس اطلس شمالی است که اسکناس‌های ۲‌دلاری‌اش، عمودی است که بر یک روی آن، مرغی خوشرنگ جا خوش کرده است.   اسکناس پانچ‌شده «موبوتو سسه سوکو»، دیکتاتور زئیری، بعد از ۳۲سال حکومت در سال‌۱۹۹۷ میلادی سرنگون شد و حکومت جدید که به نام جمهوری دمکراتیک کنگو شناخته می‌شود، از نظر اقتصادی، در شرایطی دشوار قرار گرفت و قرار شد در مدتی کوتاه، از همان اسکناس‌های قبلی استفاده کنند؛ اما چهره‌ دیکتاتور منفورشان را روی اسکناس‌ها، باید چه می‌کردند؟ بهترین راه پانچ این اسکناس‌ها و حذف دیکتاتور بود.     اسکناس ضدآب اسکناس‌های ۵دلاری استرالیا، قابل شست‌وشوست و تقریبا غیرممکن است پاره شود؛ پس شاید مردم استرالیا، تمیزترین پول جهان را توی جیبشان دارند. شفاف‌بودن بخش‌هایی از این اسکناس، آن را خاص‌تر هم کرده است.     اسکناس محیط‌زیستی در کشور آفریقای جنوبی، به‌جای تصاویر سیاستمداران، دانشمندان و هنرمندان، طرح‌هایی از شیر، فیل، کرگدن، بوفالو و پلنگ روی برخی از اسکناس‌هایشان نقش بسته و تصویر این حیوان‌های بزرگ، توجه علاقه‌مندان به محیط‌زیست را به‌خود جلب کرده است.     اسکناس دمکراتیک طرح این اسکناس ۲۵۰ گیلدر هلندی، قبل از انتشار، به همه‌پرسی گذاشته شد و ۹۷‌درصد مردم هلند، آن را پسندیدند؛ اسکناسی با طرح فانوس دریایی و نقشه جهان که به همین دلیل، شاید یکی از محبوب‌ترین اسکناس‌های جهان است.   منبع: همشهری آنلاین باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • گاردین: ایران و اسرائیل را از یک جنگ بزرگ دور کنید
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • گاردین:ایران و اسرائیل را از آستانه جنگ بزرگ دور کنید / حمله به تاسیسات هسته ای ایران تشدید تنش خواهد بود
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم