Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:00:57 GMT

پیکه: مسی و سوارز بهترین زوج خط حمله دنیا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۲۳۸

پیکه: مسی و سوارز بهترین زوج خط حمله دنیا

درحالیکه مسی و سوارز در فصل جاری لالیگا رویهم‌رفته بیشتر از تیمهای رئال و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده‌اند، پیکه هم‌تیمی آنها در بارسلونا می‌گوید زوج مسی- سوارز بهترین زوج خط حمله‌ی دنیا است.

به گزارش "ورزش سه"،  جرارد پیکه مدافع و ستاره‌ی بارسلونا بعد از پیروزی 5-0 این تیم مقابل لوانته گفت زوج لیونل مسی و لوئیس سوارز مهاجمین بارسلونا بهترین زوج خط حمله‌ی این روزهای دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در این بازی هت‌تریک کرد و پاس دو گل دیگر تیمش را هم به لوئیس سوارز و پیکه داد. بارسلونا با این پیروزی با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا ایستاد.

 

مسی و سوارز که زوج خط حمله‌ی بارسا را تشکیل می‌دهند در فصل جاری لالیگا رویهم‌رفته بیشتر از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده‌اند و مسی در هر 5 لیگ بزرگ اروپایی تنها بازیکنی است که در فصل جاری تا کنون از نظر مجموع تعداد گل و پاس گل، دو رقمی شده است.

 

 

پیکه در گفتگو با تلویزیون اسپانیا وقتی از او درباره‌ی 25 گل مسی و سوارز در لالیگا پرسیده شد با خنده گفت:" من را هم حساب کنید 28 گله می‌شویم!".

 

پیکه در ادامه گفت:" لوئیس و لئو از چند سال قبل تا امروز بهترین زوج خط حمله‌ی دنیا هستند. گلزنی در خون سوارز است و در مورد مسی هم که کسی شکی ندارد. ما در خط حمله قدرت آتش فوق‌العاده‌ای داریم".

 

پیکه در ادامه‌ی صحبت‌هایش به تلویزیون اسپانیا گفت:" ما در چند بازی آخرمان در مسیر بهبود قرار گرفته‌ایم، کمتر گل می‌خوریم و گلهای زیادی می‌زنیم. این اتفاق خیلی مثبتی است. ما در دفاع بهتر شده‌ایم و این روزها فوتبال خیلی زیبایی بازی می‌کنیم".

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم

رونالد آرائوخو اعلام کرد مشکلی بین او و گوندوعان وجود ندارد.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا معتقد است این تیم باید به جنگیدن ادامه دهد تا با نایب قهرمانی در لالیگا، جواز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

بارسلونا امشب در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-2 شکست خورد. رونالد آرائوخو پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او پس از این بازی گفت:

گوندوعان؟ با او صحبت کردم و ایلکای از من عذرخواهی کرد. داوری بازی؟ نمی توانیم از داوری و عملکرد داوران به عنوان بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی هست که ما از دست دادیم و دوباره شکست خوردیم. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برسانیم تا بتوانیم در سوپرکاپ بازی کنیم. تکنولوژی خط دروازه؟ ما یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم و مسخره است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. هفته ناراحت کننده ای بود اما من از نظر ذهنی قوی هستم. سخت تلاش می کنم تا در مسیر درست قرار بگیریم. با این ذهنیت در این باشگاه به اینجا رسیده ام.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • بهترین داستان های دنیا