Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@00:25:24 GMT

مسی به رکورد رونالدو نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۲۵۲

به گزارش پارس نیوز، لیونل مسی یک‌شنبه شب در دیدار بارسلونا و لوانته دوباره نشان داد که فرازمینی است. ستاره آرژانتینی در پیروزی ۵ بر صفر تیمشان توانست هت‌تریک کند و دو پاس گل بدهد.

این سی و یکمین هت‌تریک مسی در لالیگا بود. مهاجم بارسلونا در بازی‌های رسمی برای تیمش تاکنون ۴۳ بار هت‌تریک کرده است. این آمار با حساب بازی‌های ملی به ۴۹ هت‌تریک می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کریستیانو رونالدو بالاتر از او قرار دارد. مهاجم پرتغالی برای رئال مادرید ۴۴ بار هت‌تریک کرده است.

مسی با این سه گل در لالیگا ۱۳ گله شد و توانست در صدر برترین گلزنان قرار بگیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا کریستیانو رونالدو رئال مادرید رکورد پارس مسی رونالدو نزدیک پارس نیوز مهاجم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید

اخراج آرائوخو حکم حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا را امضا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

یکی از اتفاقات مهم و تعیین کننده این مسابقه، اخراج مستقیم رونالد آرائوخو در دقیقه 29 و ده نفره شدن بارسلونا بود. در حالی که آبی و اناری پوشان با یک گل از حریف پیش بودند، آرائوخو با تکل خود روی پای مهاجم پاری سن ژرمن با کارت قرمز داور مواجه شد؛ اتفاقی که اوضاع را برای بارسلونا دشوار کرد و باعث شد دروازه این تیم چهار مرتبه باز شود.

عصبانیت گوندوعان از هم‌تیمی‌ها!

ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی بارسلونا پس از پایان بازی و در گفتگو با CBS، به انتقاد از رونالد آرائوخو پرداخت و همچنین از بی‌خیالی هم‌تیمی‌هایش روی گل ویتینیا نیز ابراز عصبانیت کرد:

اخراج آرائوخو درست بود؟

گفتنش سخت است، اما در چنین لحظاتی شما باید ابتدا مطمئن شوید که می‌توانید توپ را به دست می‌آورید، سپس تکل بزنید یا کار دیگری انجام دهید. من نمی دانم که آرائوخو توپ را لمس کرده یا نه، اما اگر من جای او بودم، ترجیح می‌دادم مهاجم حریف با دروازه‌بان تک به تک شود یا حتی گل بخوریم، نه این‌که با یک تکل عجولانه کارت قرمز بگیرم. اگر مهاجم در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفت، شاید توپ او توسط دروازه‌بان مهار می‌شد، شاید هم اصلا گل می‌خوردیم و هیچ اشکالی نداشت، اما ده نفره شدن در چنین شرایطی، تیم را به کشتن می دهد.

گل ویتینیا:  آن هم یک اشتباه دیگر بود. بازیکنان ما باید به سمت ویتینیا می‌رفتند و مانع از شوتزنی او می‌شدند. نباید چنین فضای بزرگی را در اختیار او قرار می‌دادند. ما بارها چنین وضعیتی را تمرین کرده بودیم و با آن غریبه نبودیم. بازیکنی که به ویتینیا نزدیک‌تر بود، باید خودش را در مقابل توپ قرار می‌داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!