Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سرهنگ "محمدحیدری" رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: بارش باران که از صبح امروز (دوشنبه) در اکثر مناطق استان آغاز شده، لغزندگی جاده‌ها را به دنبال داشته است از این رو لازم است رانندگان نسبت به رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته باشند.
وی با بیان اینکه پرهیز از سرعت وشتاب غیر ضروری مهمترین نکته ایست که باید از سوی رانندگان رعایت شود، عدم توجه به این موضوع می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: رانندگان همچنین باید آمادگی مواجه شدن با پدیده‌های زمستانی مانند مه گرفتگی، شدت گرفتن بارش در جاده‌های برون شهری و در نتیجه لعزندگی جاده‌ها را داشته باشند.
این مقام انتظامی، ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راه‌های فرعی و اصلی دوطرفه و سرعت غیرمجاز را از اصلی‌ترین دلایل وقوع سوانح رانندگی برشمرد.
وی در پایان گفت: هوای بارانی و برفی و لغزنده شدن جاده‌ها نیز به افزایش احتمال تصادف در صورت رعایت نکردن مقررات رانندگی کمک می‌کند.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی قوی طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۶ و ۲۷ آذر) بارش‌های وسیعی را برای نقاط مختلف استان به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که بارش‌ها دربرخی نقاط به حدود ۷۰ میلی متر نیز خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه پلیس راه پلیس راهور لغزندگی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه

سرهنگ ترابی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها وجاده ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را در نظر بگیرند و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

سرهنگ ترابی تصریح کرد: رانندگان باید تا حد امکان از تردد ها‌ی غیر ضروری پرهیز کنند و اگر قصد سفر به خارج از شهر را دارند، حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند