Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک ملّي ايران در هشت ماه ابتداي امسال بالغ بر 620 هزار و 30 ميليارد ريال تسهيلات در قالب عقود مختلف به متقاضيان پرداخت کرده است.
بانک ملّي ايران در هشت ماه ابتداي امسال بالغ بر 620 هزار و 30 ميليارد ريال تسهيلات در قالب عقود مختلف به متقاضيان پرداخت کرده است.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، اين بانک در هشت ماه ابتداي سال جاري، بيش از يک ميليون و 290 هزار فقره تسهيلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطي، جعاله، خريد دين و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تخصيص داده است.
مشارکت مدني بيشترين ميزان تسهيلات پرداختي اين بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، 71 هزار و 136 فقره تسهيلات به ارزش 215 هزار و 58 ميليارد ريال پرداخت شد.
همچنين بالغ بر 49 هزار و 341 ميليارد ريال تسهيلات مضاربه در 60 هزار و 932 فقره به تجار و بازرگانان و 18 هزار و 282 ميليارد ريال تسهيلات خريد دين در هفت هزار و 341 فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه هاي اقتصادي پرداخت شده است.
بانک ملّي ايران از ابتداي سال جاري تا پايان آبان ماه نيز 287 هزار و 205 فقره تسهيلات در قالب عقد قرض الحسنه به ارزش 38 هزار و 279 ميليارد ريال و 577 هزار و 702 فقره تسهيلات در قالب فروش اقساطي به ارزش 201 هزار و 110 ميليارد ريال پرداخت کرده است.
از مجموع تسهيلات پرداختي اين بانک، 241 هزار و 851 فقره تسهيلات به ارزش 59 هزار و 246 ميليارد ريال به عقد جعاله و 229 فقره تسهيلات به ارزش 875 ميليارد ريال به عقد اجاره به شرط تمليک اختصاص دارد.
همچنين طي اين مدت، 41 هزار و 967 فقره تسهيلات مرابحه به ارزش 27 هزار و 559 ميليارد ريال و بالغ بر دو هزار و 479 فقره تسهيلات سلف به ارزش 10 هزار و 280 ميليارد ريال به متقاضيان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی