Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - حدود 300 تن از کارگران و کارکنان شهرداری بروجرد روز دوشنبه با حضور درمحوطه شهرداری مرکزی این شهر خواستار پرداخت 9 ماه حقوق معوقه خود شدند.

به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان که تعداد آنها در حال افزایش است برای هفتمین روز متوالی اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن حقوق های معوقه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجمع کنندگان که روزهای گذشته نیز مقابل شهرداری مرکزی و فرمانداری تجمع کرده بودند از مسئولان خواستار رفع مشکل حقوق معوقه شدند.
امام جمعه بروجرد در جمع این تجمع کنندگان در نمازخانه شهرداری بروجرد اظهار داشت: پرداخت بدهی شهرداری بروجرد به سایر دستگاه ها، کارگران و کارمندان نیازمند عزم همگانی مسئولان است که متولیان مربوطه نیز قول مساعد برای تحقق این مهم را داده اند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی بیان کرد: مقرر شده که مسئولان شهرداری و شهرستان تا یک ماه آینده این مشکل را برطرف کنند.
به گزارش ایرنا، شهرداری بروجرد دارای یک هزار و 700 نیرو است که در سال های اخیرحقوق های آنها با تاخیر پرداخت می شود.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري تجمع حقوق معوقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه