Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:38:57 GMT

مرسدس X کابوس شبانه رقبای خود+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۳۹۰

مرسدس X کابوس شبانه رقبای خود+عکس

رکنا: مرسدس X کلاس شش چرخ رقبا را شکست می دهد.

کارلکس دیزاین در حال تأسیس زیرمجموعه‌ی جدیدی است که پیکاپ دیزاین نام دارد. اولین مأموریت این بخش نیز ساخت نسخه‌ی شش چرخ از پیکاپ لوکس مرسدس X کلاس می‌باشد. این هیولای جدید Exy مانستر X کانسپت نام گرفته است.

این پیکاپ سفارشی هنوز در دنیای واقعی وجود ندارد اما پیکاپ دیزاین قول داده پانل‌های بدنه‌ی آن را از فیبر کربن بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی کاپوت برآمدگی بزرگی دیده می‌شود و روی سقف نیز چراغ‌های نواری نصب شده است. علاوه بر اکسلی اضافه، بچه گلگیرهای پهن‌تر هم نصب شده‌اند تا به این ترتیب لاستیک‌های بزرگ‌تر را در خود جای دهند. به منظور ایجاد تضاد جالب با بدنه‌ای مشکی‌رنگ، این پیکاپ دارای رنگ زرد در بخش بار می‌باشد. پیکاپ دیزاین این رنگ را محافظتی و ساختاری می‌نامد.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قوای محرکه‌ی پیکاپ مورد بحث منتشر نشده است. پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل استاندارد X کلاس قدرت 258 اسب بخاری و گشتاور 550 نیوتون متری دارد اما شاید این مشخصات با ظاهر ترسناک پیکاپ 6 چرخ پیکاپ دیزاین همخوانی نداشته باشند. همچنین شرکت سازنده چیزی درباره‌ی نحوه‌ی رسیدن قدرت پیشرانه به چرخ‌ها منتشر نشده است.

پیکاپ دیزاین از دیسک‌های ترمز سرامیک کربنی برای این هیولا استفاده خواهد کرد. سیستم تعلیق سفارشی Exy مانستر X کانسپت نیز باعث شده ارتفاع خودرو افزایش یابد. در جلو و عقب نیز وینچ نصب شده تا از عملکرد بهتر خودرو در بدترین شرایط اطمینان حاصل شود.

کانسپت یاد شده به نظر می‌رسد نسخه‌ی وحشی‌تر از پیکاپ 6 چرخ قبلی این کمپانی باشد. عناصری همچون ورودی هوای روی کاپوت و ظاهر محفظه بار کاملاً شبیه یکدیگر هستند اما Exy گلگیرهای باابهت تری دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تاتوی رنگی پوست سینه دختر جوان را خورد + عکس سگ باهوش یک گاو را از مرگ نجات داد+ عکس این زن خطرناک ترین ملکه راهزنان دنیاست +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: عکس کابوس شکست سقف شبانه مرسدس بنز عکس دختر زن جوان ایران شلیک سرقت دستگیری درگذشت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • کابوس...
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ببینید | رویایی که برای صهیونیست‌ها تبدیل به کابوس شد
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)