Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عروج شهادت‌گونه سردار منصوری فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه را تسلیت گفت.

به گزارش رکنا،   متن پیام به این شرح است:

بیت معظم مرحوم سردار سرتیپ قدرت الله منصوری فرمانده فقید قرارگاه ثامن ائمه علیه السلام

سلام علیکم

خبر درگذشت سردار شجاع و سرافراز قدرت الله منصوری واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپری و هماره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.

باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان های خراسان، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

به یقین مردم شریف، بصیر و شهید پرور استان خراسان با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر آن خطه همچون کاوه، برونسی، شوشتری و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.

همچنین سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیزدرگذشت سردار سرتیپ پاسدار قدرت‌الله منصوری ، فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

گفتنی است ، روز گذشته - یکشنبه ۲۵ آذر - سردار سرتیپ قدرت الله منصوری فرمانده مخلص قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این زن جوان مشهدی با شلیک های پلیس دستگیر شد / زندان فرجام ارتباط های خیابانی دسر لاکچری رستوران معروف با روکش طلای 24 عیار+ عکس این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سانحه شهادت تسلیت کل عکس دختر زن جوان ایران شلیک سرقت دستگیری درگذشت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی قدس سپاه در این پیام تسلیت به اسماعیل هنیه افزود: خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

سردار قاآنی تصریح کرد: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر