Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- مديرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: در مدت هشت ماه گذشته هشت ميليارد مترمکعب گاز در اين استان به فروش رسيده است.

به گزارش ايرنا، مسلم رحماني روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در زمان حاضر مصرف سالانه گاز در استان حدود 13 ميليارد مترمکعب است که تا پايان برنامه ششم توسعه بايد به 36 ميليارد مترمکعب در سال افزايش يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: صنايع موجود در استان بوشهر همچنان با مصرف بالغ بر 99 درصد از گاز توليدي اين استان همچنان دريافت کننده بيشترين حجم گاز هستند.
رحماني اضافه کرد: با توجه به گسترش شهرک ها و واحدهاي صنعتي و توليدي در استان بوشهر، ميزان مصرف گاز رو به افزايش است و در همين راستا اين شرکت آمادگي دارد براي هر واحد صنعتي که متقاضي استفاده از گازطبيعي است، عمليات گازرساني انجام دهد.
وي يادآورشد: گازرساني به صنايع افزون براينکه ارزش افزوده خوبي براي استان دارد، با جايگزيني سوخت طبيعي در واحدهاي توليدي و صنعتي ، آلودگي کمتري در مقايسه با فرآورده هاي نفتي به دنبال دارد و بدين ترتيب موجب ارتقا شاخص هاي حفظ و بهبود محيط زيست مي شود.
مديرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بيان اينکه گازرساني به صنايع موجب رونق توليد و اشتغال مي شود گفت: تا کنون بالغ بر 200 واحد صنعتي اين استان گازدار شده و واحدهاي توليدي ديگري نيز به تدريج به گاز وصل مي شوند.
رحماني افزود: اين استان به واسطه داشتن منابع عظيم انرژي و ظرفيت هاي ديگر از جمله استانهاي مهم در تامين منابع گاز کشور و همواره جزو سه استان برتر در زمينه فروش گاز به شمار مي رود.
6047/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد