Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در نشست منطقه‌ای معاونت وظیفه عمومی ناجا که با حضور معاونان وظیفه عمومی استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان انتظامی استان خراسان رضوی با وجود ماموریت‌های متعدد و فراوان، تلاش مضاعفی را انجام می‌دهند و من به همه شما سبزپوشان پرتلاش خداقوت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: در خصوص برخورد با مشمولان غایب می‌بایست به گونه‌ای عمل کنیم که با اجرای محدودیت‌های قانونی از تعداد مشمولان غایب کاسته شود.

سردار کریمی تصریح کرد: سامانه سنجش سلامت در بیمارستان‌های ناجا و ارتباط‌های الکترونیکی و نظارت‌های دقیق و گزارش گیری در استان‌ها در دستور کار می‌باشد و تمامی امور یک مشمول در این سامانه ثبت خواهد شد.

جانشین معاون وظیفه عمومی ناجا در خاتمه گفت: در بحث اعزام مشمولان، اخذ امریه و مجوز‌های تحصیلی، می‌بایست قوانین و مقررات را به نحو احسن اجرا کنیم و نظارت کامل و دقیق معمول شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست سرهنگ" ابراهیم قربان زاده" جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: استان خراسان رضوی به دلیل وجود ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با دو کشور افغانستان و ترکمنستان و حضور ۲۷ تا ۳۰ میلیون زائر در طول سال از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است و این امر تلاش مضاعف کارکنان انتظامی این استان را می‌طلبد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با وجود مراکز دانشگاهی مهم و حوزه‌های علمیه و صدور ۲۱ هزار مجوز تحصیلی توسط وظیفه عمومی و اعزام ۱۹ هزار مشمول به خدمت یکی از استان‌های مهم در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ف

نشست منطقه‌ای معاونت وظیفه عمومی ناجا در مشهد مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان باید روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

بیشتر بخوانید: جزئیات کاهش مدت سربازی اعلام شد

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه « مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.»، آمده است:‌« مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.»

در این اطلاعیه آمده است: « عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غایبان رفتار خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1227355 برچسب‌ها سربازی اجباری

دیگر خبرها

  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند
  • فراخوان مشمولان اعزامی در اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳ را فراخواند/ عدم حضور به معنای غیبت است