Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:09:01 GMT

پله: نیمار باید شیرجه زدن را کنار بگذارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۵۴۹

پله: نیمار باید شیرجه زدن را کنار بگذارد

پله، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که نیمار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان، باید بیشتر گل بزند و کمتر شبیه سازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در چندین سال اخیر توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان معرفی کند و درخشش چشمگیری در پاری سن ژرمن و بارسلونا داشته است. با این حال، شیرجه زدن ها و شبیه سازی های او ، انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است و به یکی از وجهه‌های شخصیت او تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پله ، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که اگر نیمار می‌خواهد بهترین بازیکن جهان شود، باید دست از این شیرجه زدن ها بردارد.

 

 

 

 

او گفت:" من همیشه گفته بودم که نیمار بازیکن بزرگی خواهد شد. ولی این چند سال چه اتفاقی افتاده؟ او به شکل دیگری ظاهر شده است، نه با گلزنی بلکه با ژست گرفتن، شیرجه زدن و شبیه سازی و اعتراض کردن به داورها. برای همین است که وجهه او انقدر منفی شده است. بارها با هم راجع به این موضوع صحبت کرده ایم، با این وجود او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

 

یک پدر هیچگاه از پسرش انتقاد نمی‌کند بلکه به او درس می‌دهد. وقتی به شما می‌گویم او فرزند ماست، به این خاطر است که او پسر سانتوس به حساب می‌آید. مردم فکر می‌کنند که من بیش از حد گوش نیمار را می‌کشم ولی برای خودش این کار را می‌کنم. برایش بهترین ها را آرزو دارم، هم برای او و هم برزیل. هر کاریک ه لازم باشد برای کمک کردن به آنها انجام می‌دهم."

پاری سن ژرمن برزیل نیمار پله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن برزیل نیمار پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که این کشور همانند دیوان بین‌المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی می‌خواهد تا تمامی موانع بر سر رسیدن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بردارد و از توزیع بدون مانع این کمک‌ها اطمینان حاصل کند.

وزارت خارجه فرانسه همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا امنیت غیرنظامیان و کارکنان حقوق بشر در نوار غزه را تضمین کند.

سخنگوی این وزارت‌خانه در این رابطه گفت: ممانعت از رسیدن (این کمک‌ها به غزه) ذیل کنوانسیون ژنو جرم محسوب شده و در حوزه اختیارات دیوان بین‌المللی دادگستری قرار می‌گیرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • چین: اسرائیل باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • چین: تل‌آویو باید هرگونه طرح حمله به رفح را کنار بگذارد
  • فرانسه از رژیم صهیوینیستی خواست به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان