Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: قیمت‌های حمل و نقل جاده‌ای بر اساس تن‌کیلومتر در ۸ طبقه نوع کالا و وسیله نقلیه و براساس مسیرهای کوتاه و بلند و نیز مسیرهای کم ‌تردد و پر تردد محاسبه می‌شود.

ابراهیم نصری افزود: در بحث ترانزیت حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از سال ۷۳ تا ۹۷، از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن به ۳ میلیون تن، در بخش صادرات از ۸۰۰ هزار تن به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن، در بخش حمل کالا از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای فعالیت این مجموعه تاکنون ۵۶ هزار اشتغال مستقیم ایجاد شده و به‌ازای هر اشتغال مستقیم ۳ تا ۴ اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

نصری تاکید کرد: در ۸ ماهه امسال با ۲۱۰ شرکت متخلف برخورد شد که ۱۸ مورد آن پلمب شده است و علت برخوردها هم گرانی قیمت، رانندگی ناایمن، تاخیر در حرکت، اطلاع‌رسانی غیر دقیق و خدمت‌رسانی مطلوب بوده است

وی تصریح کرد: در آستانه فصل زمستان طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با همکاری پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر آغاز شد و این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۸ ادامه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جاده تردد نا ایمن حمل نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟