Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-30@03:00:49 GMT

پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۶۹۷

پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات از سوی مسئولان باشگاه تصمیم به اعتصاب گرفتند و تمرین نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع پس از جلسه بازیکنان با برانکو ایوانکوویچ علنی شد و بازیکنان در زمین تمرین حاضر نشدند و ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

هیئت دولت واگذاری استقلال و پرسپولیس را تصویب کرد

 

انتهای پیام/

R7869/P1435/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ناامید کننده اوسمار به پرسپولیسی‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اوسمار لوس‌ ویرا در حاشیه تمرین امشب (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم سال جدید برای مردم سرشار از آرامش و همراه با برآورده شدن آرزوهای آنها باشد. تمرینات را از روز دوشنبه هفته گذشته شروع کردیم بازیکنان یک هفته پا به توپ نشده بودند و تمرینات را از روز دوشنبه آغاز کردیم. با این حال از تمرینات این هفته خیلی راضی بودم.

وی با اشاره به استقبال هواداران پرسپولیس از تمرین نوروزی سرخپوشان خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران در ورزشگاه اتفاق بسیار خوبی بود و باعث می‌شود ارتباط هواداران و بازیکنان بیشتر شود.

سرمربی پرسپولیس درباره پایان یافتن قرارداد بسیاری از بازیکنان این تیم در پایان لیگ بیست‌وسوم گفت: تمرکز من بیشتر روی بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل است. قرارداد من در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم یا خیر.

اوسمار در مورد وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: فقط وحدت هنانوف در دیدار تیم ملی تاجیکستان مقابل عربستان مصدوم شد. کادر پزشکی پرسپولیس با پزشکان تیم ملی تاجیکستان در ارتباط است و پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش وحدت، میزان مصدومیت او معلوم می‌شود. بازی‌های فشرده‌ای تا پایان فصل داریم و چند روز بیشتر به اورونوف، بیرانوند و کنعانی‌زادگان استراحت دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند همانند فصل گذشته با کسب پیروزی‌های متوالی، جام قهرمانی لیگ برتر را فتح کند یا خیر، اظهار داشت: پیش از عید نوروز شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم به همین وضعیت ادامه بدهیم و بازی‌های خوبی ارائه کنیم تا از قهرمانی‌های سال گذشته خودمان دفاع کنیم.

اوسمار درباره وضعیت مالی این باشگاه عنوان کرد: می‌دانید شرایط مالی چگونه است، اما باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا به تمام قول‌ها و هدف‌های خود برسد. مشکلاتی وجود داشته و مدیران باشگاه تلاش می‌کنند. تا حدی که باید دریافت می‌کردیم، پول نگرفتیم. با این حال باشگاه تلاش می‌کند به تعهدات خود پایبند باشد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مواجهه با سؤال خبرنگاری درباره دیدار دوستانه تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا گفت: دو پنالتی برای اسپانیا گرفتند که نباید اعلام می‌شد و برزیل باید ۳ بر یک به برتری می‌رسید.

وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی کشورش یعنی برزیل تصریح کرد: برزیل همانند اسپانیا و آلمان روی استفاده از بازیکنان باکیفیت و جوان تمرکز کرده تا با توجه به نزدیکی به جام جهانی ۲۰۲۶ از آنها استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین سرخپوشان از او گفت: یحیی مربی و معلم خوبی بوده و از او چیزهای زیادی درباره فوتبال ایران یاد گرفتم. شاید اگر گل‌محمدی به تیم دیگری می‌رفت، کل اعضای کادر فنی به همراه او به تیم دیگری منتقل می‌شدند.

اوسمار در مورد حضور بانوان هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی تأکید کرد: خیلی خوشحال شدم که بانوان علاوه بر بازی‌های رسمی، در تمرین امشب نیز حاضر شدند. در برزیل عادت داریم که بانوان در تمرینات، بازی‌های رسمی و جاهای دیگر شرکت کنند و اتفاق امشب خیلی خوشحال‌کننده بود.

کد خبر 841149 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار: یحیی معلم خوبی برای من بود
  • اوسمار: معلوم نیست فصل آینده هم در پرسپولیس باشم
  • پیام ناامید کننده اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار: یحیی معلم خوبی برای من بود/ معلوم نیست فصل آینده در پرسپولیس باشم
  • پیروانی: پرسپولیس نباید دغدغه مالی داشته باشد
  • وضعیت مالی بازیکنان در شان باشگاه نیست/ اوسمار لیستی نداده است
  • واکنش جالب پیروانی به تمدید قرارداد بازیکنان و بیانیه باشگاه استقلال در مورد لیست تیم ملی+ فیلم
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد