Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس حوزه قضایی فاریاب درخصوص موضوع بذر‌های نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، گفت: در این رابطه ۵۰ پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده اند. علیرضا سالاری رییس حوزه قضایی فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: ۵۰ پرونده در رابطه با بذر‌های نامرغوب در دادگاه فاریاب تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل کاشت گندم در شهرستان فاریاب، کشاورزان بذر مورد نیاز خود را از واحد‌های مجاز و مورد تائید مراجع نظارتی خریداری کنند.

سالاری اضافه کرد: با توجه به خسارت‌هایی که در سال گذشته به گندم کاران شهرستان فاریاب وارد شد لازم است امسال بذر مورد نیاز خود را جهت کاشت گندم صرفا از واحد‌های مجاز و با تائید مراجع نظارتی خریداری کنند تا شاهد حوادثی مانند سال گذشته نباشیم.

رییس حوزه قضایی فاریاب با اعلام اینکه به واحد‌های نظارتی از جمله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب تذکرات لازم داده شده است، گفت: در صورت بروز حوادثی مشابه سال گذشته با عوامل مقصر مطابق قانون برخورد خواهد شد.

این مقام قضائی درخصوص موضوع بذر‌های نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، اضافه کرد: در این رابطه ۵۰ پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده اند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در حال انجام است و تاکنون دو پرونده با رضایت شاکیان پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه گندم گندم کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی

علیرضا کیشانی با اشاره به افزایش بارش‌های بهاری سال جاری نسبت به سال قبل، بیان کرد: این بارندگی‌ها در افزایش میزان آب‌های زیرزمینی و آب‌های جاری تاثیرگذار بود که اثر مثبت آن بر مزارع آبی است.

وی خاطر نشان کرد: مزارع دیم تاثیر قابل توجهی از بارندگی‌های بهاره دریافت نمی‌کنند و بیشترین تاثیر را بر این قسمت بارندگی فصل پاییز و اوایل زمستان دارد که به دلیل کمبود بارش در سال گذشته به بخشی از مزارع گندم دیم استان خسارت وارد شد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی در مجموع ۴۳ هزار هکتار گندم آبی، ۴۵ هزار هکتار جو آبی دارد که هم‌اکنون وضعیت مناسبی دارند.

کیشانی اظهار کرد: اواسط اسفندماه سال گذشته که کاهش دما رخ داد قسمتی از مزارع بخش مرکزی ساوه آسیب دید که با مجموع اطلاع رسانی‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده بخشی از این خسارت جبران شد و در خصوص سرمازدگی مزارع مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • تاثیر مطلوب بارندگی‌های بهاری بر کشت آبی استان مرکزی
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • واکنش ایران به حکم دادگاه آرژانتینی در پرونده «آمیا»
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی