Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار تماشای سخنرانی ماکرون از تماشای فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ که فرانسه در آن قهرمان جهان شد نیز بیشتر بود.

گروه بین الملل بازارنیوز : هفته گذشته ماکرون رئیس جمهور فرانسه با موضوع جلیقه زردها به سخنرانی پرداخت. در این سخنرانی، ماکرون معیارهایی را برای بهبود حقوق معترضان اعلام کرد.این سخنرانی تلویزیونی، مخاطبان میلیونی از سرتاسر فرانسه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار تماشای این سخنرانی از تماشای فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ که فرانسه در آن قهرمان جهان شد نیز بیشتر بود.  اعتراضات که از 17 نوامبر با عنوان مقاومت در برابر مالیات سوخت آغاز شد، سریعا تبدیل به یک جنبش اعتراضی علیه دولت و اعتراض به بی عدالتی گردید.

ماکرون با درست دانستن خشم مردم فرانسه از بسیاری جهات، گفت: « ما همه با هم می‌توانیم راه برون‌رفت از این شرایط را بیابیم».

وی به وجود بسیاری از مشکلات در فرانسه اعتراف کرده و توضیح داد که در یک سال و نیم گذشته به خوبی به این مشکلات پرداخته نشده و شخص او نیز در این مساله مسئولیت دارد.

رئیس جمهور فرانسه با اعلام وضعیت اضطراری اقتصادی در فرانسه، تاکید کرد: «از دولت و پارلمان می‌خواهم هر چه می‌توانند برای بهبود وضعیت زندگی مردم به عمل آورند.» ماکرون ضمن اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارند، گفت با اقدامات قاطع شامل کاهش مالیات به مبارزه با آن می‌روند.

اعتراضات مردمی در فرانسه تحت عنوان «جلیقه ‌زردها» که از پنج هفته پیش شروع شده، با وجود عقب نشینی رئیس‌جمهور این کشور از گران کردن بنزین و تعلیق طرح گرانی بنزین، کمابیش ادامه دارد. تظاهراتی که بیش از هزار و 700 بازداشتی داشته است.

اعتراضات 17 نوامبر، حدود 280 هزار نفر را به خیابانها کشاند که حدود 400 نفر آنها مجروح شدند. با گذشت چند هفته تعداد معترضین نیز کاهش یافت و به 150 هزار نفر رسید. با این وجود تعداد بازداشتها، از 73 نفر در روز اول به حدود 1000 در روز گذشته رسید.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BPI برچسب ها: بازارنیوز ، جلیقه زردها ، ماکرون ، تظاهرات پاریس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز جلیقه زردها ماکرون تظاهرات پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد