Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هوای استان طی امروز و فردا تحت تاثیر سامانه‌ای بارشی قرار دارد که به تناوب با وزش باد، بارندگی، احتمال رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه شرایط ناپایدار طی امروز تا صبح فردا سه‌شنبه از شدت بیشتری به ویژه در نیمه غربی استان برخوردار است، افزود: این وضعیت باعث آبگرفتگی معابرعمومی، روان‌آب ها و احتمال سیلاب در برخی معابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: علاوه بر بارش برف در ارتفاعات وگردنه ها در نقاط سردسیر استان نیز بارش به شکل برف و در گردنه‌های مرتفع احتمال کولاک وجود دارد.

وی بابیان اینکه در روز چهارشنبه جز مه صبحگاهی در پاره ای از نقاط استان پدیده خاص دیگری پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: دو روز پایانی هفته نیز سامانه دیگری سبب بارش باران و برف البته با شدت وگستردگی کمتری ازسامانه فعلی فعال می شود.

خسروی عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی به مسئولان سازمان های اجرایی و مردم توصیه می شود نسبت به پاکسازی کانال ها، آب گذرها، راه های خروج آب ساختمان و دهانه پل ها اقدام کنند.

وی افزود: همچنین مردم از تردد غیر ضرور و تردد در حاشیه رودخانه ومسیل ها خودداری کنند و رانندگان هم به دلیل لغزندگی و کاهش دید در جاده های برون شهری و مسیرهای کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی 24ساعت گذشته ازگله با 19درجه سانتگراد گرمترین و کنگاور با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند و دمای هوای شهرستان کرمانشاه نیز بین صفر و 14 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کد خبر 4487429

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف برف و کولاک سازمان هواشناسی محمد خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

کد خبر 848578 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران