Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها گفت: در نود و نهمین نشست مواد مرتبط با درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و اختیارات شوراها در وضع عوارض و درآمدهای محلی در " لایحه مالیات بر ارزش افزوده" و همچنین لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور بررسی می‌شود. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نود و نهمین نشست "مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران" به میزبانی شهرداری کلانشهرتهران روز سه شنبه 27 آذر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال مرادی مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها با اعلام این خبر گفت : در این نشست  پیروز حناچی شهردار تهران و شهرداران 14 کلانشهر کشور به همراه مرتضی الویری - رئیس شورای عالی استانها نسبت به بررسی مواد مرتبط با درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و اختیارات شوراها در وضع عوارض و درآمدهای محلی در " لایحه ی مالیات بر ارزش افزوده" و همچنین لایحه بودجه سال 98 کل کشور به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

مرادی با بیان اینکه با پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده بین دبیرخانه کلانشهرها ،مجمع روسای شوراهای اسلامی مراکز استانها با ریاست شورای عالی استانها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر شده است که کمیسیون اقتصادی در موادی از لایحه مالیات بر ارزش افزوده بازنگری و اصلاحاتی را اعمال کند، افزود: ابقاء عوارض شهرداری‌ها و دهیار ی‌ها ( از 3 درصد به 4 درصد) ، اعطای اختیار وضع عوارض بر دارایی‌های غیر منقول از جمله وضع عوارض بر ساختمان، مستحدثات ، تاسیسات شهری ، تابلو و تبلیغات شهری ،ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری ، استفاده خودروها از بزرگراههای شهری و ... از جمله موارد قابل بازنگری و اصلاح است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با برپایی این نشست زمینه ای برای همکاری و هماهنگی بیش از پیش شورای عالی استانها و شهرداری‌ها با نمایندگان مجلس در تامین و دفاع از حقوق قانونی مدیریت شهری در قانون بودجه و سایر قوانین فراهم شود.

هزینه 38 میلیون تومانی ساخت پارکینگ توسط شهرداری در منطقه 17شهرداری منطقه 10 میزبان اولین جشنواره "فرهنگ ملل دانشجویان غیرایرانی"شهرداران کلانشهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، قم ، کرج ،اهواز ، کرمانشاه ، ارومیه ، رشت ،زاهدان ،همدان ،کرمان و اراک اعضای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران را تشکیل می دهند و شهردار تهران نیز دبیر کلی این مجمع را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

R1491/P1014143/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا