Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، هوشنگ بازوند در مراسم امضای تفاهم نامه برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون گفت: حضور مردم و کمک رسانی آنان با پرچمداری رسانه ملی صورت گرفت هرچند شبکه‌های اجتماعی نیز تأثیرگذار بودند.

وی از هماهنگی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع از چالش‌ها، نیاز‌ها و همچنین خدمات ارائه شده در هنگام حادثه را از ویژگی‌های خوب رسانه ملی به ویژه شبکه استانی کرمانشاه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند در ادامه از پیشنهاد برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیون به میزبانی این استان نیز قدردانی کرد و گفت: تقاضای ما برگزاری برنامه فرهنگی بود، اما با توجه به دقت معاون استان‌های رسانه ملی به توسعه همه جانبه در کشور، پیشنهاد برگزاری این جشنواره بسیار هوشمندانه به استان کرمانشاه داده شد.

وی با بیان اینکه در کشور‌های جهان سوم پس از زلزله، بیشتر توجه به بازسازی سخت افزاری منازل و امکانات توجه می‌شود، افزود: توجه ما در فعالیت‌های فرهنگی همچون این جشنواره، بخش نرم افزاری و بازگرداندن نشاط به ویژه برای کودکان است.

استاندار کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری آبان ۹۶، شش هزار و ۱۰۰ پس لرزه در این استان به وقوع پیوست که ۷۲۰ زلزله به گونه‌ای بود که مردم از خانه‌ها خارج شدند که این موضوع، ترس و نگرانی را ایجاد می‌کند.

بازوند افزود: حدود سه سال لازم است تا وضع ۹ شهرستان استان کرمانشاه به حالت عادی بازگردد.

وی گفت: بزرگسالان شاید بتوانند راحت‌تر از کودکان بر ترس خود غلبه کنند، اما کودکان نیاز به برنامه ریزی و توجه ویژه دارند تا غم از ذهنشان خارج شود.

بازوند افزود: امیدواریم سال آینده سال امید و نشاط برای مردم باشد و برنامه ریزی برای برگزاری این گونه فعالیت‌های فرهنگی نیز با هدف سایه انداختن بر غم و ترس مردم است.

وی گفت: کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی دارد به گونه‌ای که مقام معظم رهبری در سفر به استان هنگام وقوع زلزله، کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نامیدند که هر چند این چهره با غبار پوشیده شده، اما پشت این غبار به صورت شفاف ظرفیت‌های استان قابل مشاهده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه افزود: اورامانات، قصرشیرین و دیگر بخش‌های این استان ظرفیت بسیار مناسب گردشگری دارد.

بازوند گفت: استان کرمانشاه ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های صنعت، معدن و کشاورزی نیز دارد که از آن‌ها در فرصت مناسب یاد خواهد شد.

وی افزود: اتفاق‌های خوب فرهنگی با چاشنی نشاط همچون برگزاری جشنواره پویانمایی درکرمانشاه، امکان معرفی بهتر استان را به این هموطنان و حتی جهانیان معرفی می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قدردانی استاندار کرمانشاه رسانه ملی زلزله تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی