Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام این مسابقات با حضور 300 ووشوکار در قالب 10 تیم درردهای های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان و برزگسالان به مدت دوروز در22و23 آذر ماه به میزبانی استان تهران برگزار شد .

  در پایان این مسابقات تیم ووشو هلیلان توانست یک مدال طلا ، و2 مدال نقره  کسب نماید . 1 - علی رضا نیازی : مدال طلا 2 - محسن نیازی : مدال نقره 3 - محمد رضا نیازی:نقره

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران مدال طلا ووشو برنا مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی

رسول گرمسیری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صاحب مدال نقره شد...

طرفداری| رسول گرمسیری در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره گرفت.

مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را در دور دوم از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید. پیش از او محمدرضا رستمی هم به حریف ژاپنی باخت و از کسب مدال طلا بازماند.

 

بیشتر بخوانید:

محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ پویا دامرز به مدال نقره رسید
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی