Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رییس سازمان هواپیمایی صبح امروز در نشست خبری سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز مبنی‌بر اینکه ظاهرا سازمان هواپیمایی کشوری به بالغ‌بر 20 شرکت موافقت اصولی برای تاسیس شرکت هواپیمایی صادر کرده است، توضیح داد: در گذشته صدور موافقت اصولی برای تاسیس ایرلاین هم‌ زمان انجام می‌شد که معمولا این اتفاق نهایتاً به تاسیس شرکت هواپیمایی ختم نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عابدزاده افزود: این اتفاق باعث می‌شد که مجوز E O S ارزش کاذبی در جامعه پیدا کند و حتی در مقاطعی این مجوزها به فروش می‌رسید.

عابدزاده با بیان اینکه صدور این مجوز در گذشته باعث ایجاد فضای سوداگری می‌شد، عنوان کرد: اخیرا ما سیاستی اعمال کرده‌ایم که زمانی مجوز را صادر کنیم که شرکت موردنظر توانسته باشد هواپیمای خود را به ایران بیاورد و ما هم‌زمان با ورود آن نوع هواپیما مقررات را برای تاسیس ایرلاین صادر کنیم.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه اخیرا دو شرکت هواپیمایی توانسته‌اند مجوز E O S را برای تاسیس ایرلاین بگیرند، گفت: ما زمانی این مجوز را برای این شرکت‌ها صادر کردیم که هواپیما را وارد شرکت کرده بودند.

اکرم فیض آبادی خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه حمل ونقل مجوز تاسیس ایرلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ

تین نیوز

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان دفتر مرکزی حراست این سازمان علاوه بر بازرسی های مستمر از ۹ فرودگاه بزرگ کشور و سایر فرودگاه ها، آماده دریافت گزارش های مردمی و برخورد با متخلفان هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر یازرلو افزود: بازرسان دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشوری به دستور ریاست سازمان و مطابق با سیاست های نظارتی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه طبق برنامه ای مدون از فرودگاه های بین المللی در حوزه های خدمات رسانی به مردم نظارت های میدانی به عمل می آوردند.

وی بیان داشت: در همین راستا در فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، بندرعباس، قشم، اصفهان، تبریز، اهواز و سایر فرودگاه های پر تردد بازرسان به صورت مستمر و روزانه در ترمینال ها و سطوح پروازی حاضر شده و از نزدیک نسبت به انجام اقدامات اصلاحی لازم در بخش های مختلف خدمات رسانی، تسهیلات مسافر و عرضه بلیت های نوروزی اقدام خواهند کرد.

یازرلو خاطرنشان کرد: با اعلام اداره کل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، چنانچه در هریک از این بازرسی ها مفاد دستورالعمل های نظارتی از قبیل برنامه تسهیلات فرودگاه های کشور، رعایت نرخنامه های مصوب قیمت بلیت و خدمات مسافر، شیوه نامه حقوق مسافر در زمان تاخیرهای پروازی و سایر مقررات و بخشنامه های صادره قبلی سازمان، از طرف هر یک از شرکت های هواپیمایی، خدمات فرودگاهی، بهره برداران فرودگاهی، پیمانکاران و سایر فعالان صنعت هوانوردی در امر خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی قصور یا تخلفی مشاهده شود، در سریعترین زمان ممکن برخورد قانونی و اعمال محدودیت مقتضی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!