Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:58:26 GMT

فتحی تکلیف گلر شاکی استقلال را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۹۵۷

فتحی تکلیف گلر شاکی استقلال را مشخص کرد

سیدحسین حسینی بی‌میل نیست که درنیم فصل به تیم دیگری برود اما باشگاه استقلال این دروازه‌بان را به هیچ تیمی نمی‌دهد و حتی به او اعلام کرده به جای این کارها تلاش کند به ترکیب اصلی برگردد.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی در نیم فصل لیگ هجدهم هم بازی‌های بیشتری درقیاس با سید حسین حسینی انجام داد و بیش ازاین دروازه بان درچارچوب دروازه استقلال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت رحمتی به جایگاه سابق درشرایطی رخ داد که فصل پیش حسینی با کلین شیت های پردامنه نگاه ها را به سمت و سوی خود جلب کرد و بسیاری براین باورد بودند که رحمتی دیگر به دروازه بان اول استقلال بدل نخواهد شد.

پیش بینی غلطی که حالا باعث شده چالش دروازه بانی دراستقلال از جهاتی فزونی بگیرد. گرچه هیچ تیمی از داشتن دو دروازه بان مدعی لطمه نمی‌بیند اما بدون شک یکی از این دروازه بان ها قربانی خواهد شد وحتی سیستم چرخشی هم نمی‌تواند مدعیان بازی درقفس توری را راضی کند.

بیشتر بخوانید:

رحمتی بهتر از بیرانوند

ماجرای حسینی حالا به این نقطه رسیده که دوست دارد استقلال را به مقصد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری ترک کند اما باشگاه استقلال با جدایی این دروازه بان عمیقا مخالف است و حتی به حسینی پیغام داده که فکر جدایی را از سرش بیرون کند. گرچه درروزهای اخیر حرف وحدیث هایی به وجود آمده و حتی امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در نطقی معنی دارد به حسینی پیغام داده که اگر می‌خواهی فیکس شوی تلاش کن و جایگاهت را پس بگیرد اما این اظهارات به جای آنکه روابط دو طرف را متعادل کند موجب بی انگیزگی بیشتر حسینی برای ادامه حضور در استقلال شده است.

حسینی تمایل دارد استقلال را ترک کند تا دردیگر تیم ها شانس بیشتری برای حضور درترکیب اصلی داشته باشد اما باشگاه استقلال حرف آخر را به این دروازه زده و مجوزجدایی صادر نمی‌کند تا حسینی مشکل بزرگ تری را علاوه بر بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، پیش روی خود ببیند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه استقلال امیرحسین فتحی سید حسین حسینی سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت