Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابلو فرش جام ملتهای ۲۰۱۹ آسیا اثر هنرمند خویی به فدراسیون فوتبال ایران تحویل و رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این تابلو فرش در ابعاد ۱متر در ۸۰ سانتیمتر است و در بافت آن ۴۷ رنگ ابریشمی و رنگهای پشمی استفاده شده است که روی این تابلو فرش آرم بازیها و آرم و پرچم کشورهای هم گروه ایران (گروه D ) ونماد یوز پلنگ ایران است نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تابلو فرش روز گذشته در هتل المپیک با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و همچنین کی روش مربی تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.

این تابلو فرش توسط هنرمند خویی فریدون نقیلو طراحی و بافته شده است.

وی متولد و ساکن شهر دیزجدیز بوده و این برای دومین بار است که صنایع دستی استان آذربایجان غربی، شهرستان خوی و شهر دیزجدیز را با فوتبال جهانی می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از به پایان رسیدن رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال آسیا- ازبکستان ۲۰۲۴، کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه بندی نهایی را بر اساس نتایج اعلام کرد.

گفتنی است، رتبه بندی اعلام شده از سوی AFC شامل حضور تیم‌ها در مرحله مقدماتی و نهایی است. بدین ترتیب تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار دارد.

تیم‌های کره شمالی، ژاپن و استرالیا در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران