Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@03:40:39 GMT

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۰۲۲

شخصیت شناسی از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل

ساعت24-طبق پیش بینی های آماری تا سال ۲۰۲۰ کاربران گوشی موبایل به ۳ بیلیون نفر می رسد. این واقعیت نه تنها از جنبه پیشرفت تکنولوژی بلکه از جنبه روانشناسی نیز بسیار جالب و شگفت انگیز است. زیرا از روی نحوه دست گرفتن گوشی موبایل و نوع استفاده از آن ها می توان تا حدودی به ویژگی های شخصیتی انسان ها پی برد.

در ادامه با نحوه دست گرفتن گوشی موبایل به ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تصویر بالا نگاهی بیندازید و یکی از موارد که متناسب با گوشی دست گرفتن خودتان است انتخاب کرده و در ادامه به ویژگی های شخصیتی خود پی ببرید.

گوشی را با یک دست می گیرید

اگر از گوشی موبایل فقط با یک دست استفاده می کنید فرد با اعتماد به نفسی هستید. همیشه آمادگی ریسک کردن دارید اما با به کار بردن عقل و خرد به نتایج دلخواهتان می رسید.

قبل از تصمیمی درباره یک رابطه بگیرید ابتدا به خودتان به اندازه کافی زمان می دهید تا فکر کنید که آیا به این شخص واقعا نیاز دارید یا نه. به همین دلیل خیلی ها شما را یک فرد منزوی می شناسند که تنهایی را ترجیح می دهد.

با یک دست گوشی را نگه داشته و با دست دیگر با گوشی کار می کنید

این روش دست گرفتن گوشی دانش و معرفت شما را نشان می دهد. شما فردی حساس، باهوش، معقول و محتاط هستید. قبل از انجام دادن هر کاری آن را بارها بررسی می کنید. در هر اتفاقی به دنبال دلیلش هستید و به همین دلیل است که به سختی کسی می تواند شما را فریب دهد.

در مسائل عاطفی عاقلانه رفتار نمی کنید. بدون فکر تصمیم هایی می گیرید که گاهی اوقات به رابطه آسیب می رساند. از همه مهمتر این که در رابطه بیش از حد قضاوت گر هستید.

از هر دو دست هم برای نگه داشتن و هم برای استفاده از گوشی استفاده می کنید

عاشق سرعت هستید و در تصمیم گیری ها سرعت عمل به خرج می دهید. خیلی راحت با شرایط جدید خودتان را وفق می دهید و در موقعیت جدید موثر عمل می کنید.

در رابطه با مسائل عاطفی بازدهی چندان خوبی ندارید. به خاطر جسور و پر مدعا بودن نمی توانید به فردی که دوستش دارید نزدیک شوید و همین باعث ترس و دور شدن او از شما می شود.

با یکی از دست ها گوشی را نگه داشته و با انگشت اشاره دست دیگر کار می کنید

این نحوه دست گرفتن گوشی به خلاقیت شما باز می گردد. ذهن تان پر از ایده های خوبی است که سعی می کنید آن ها را در زندگی به کار ببرید. ترجیح می دهید تنها باشید تا بتوانید افکارتان را جمع کرده و یک شاهکار دیگر برای شگفت زده کردن دنیا خلق کنید. همه کارهای شما معمولا موفقیت آمیز است.

در روابط عاطفی خلاقیت شما تبدیل به خجالت می شود. به همین دلیل نمی توانید در روابط خود پیشرفتی داشته باشید. اما هر شخصی که با شما آشنا می شود بدون شک عاشق شخصیت شما خواهد شد.

شما چگونه گوشی موبایل تان را دست می گیرید؟ آیا توضیحات این مطلب تناسبی با ویژگی های شخصیتی شما داشت؟

  بدونیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابهت اسرائیل با عملیات «وعده صادق» فروریخت، اظهار کرد: آنها دیگر جرات نمی‌کنند به راحتی هر جا که دل‌شان خواست را بمباران و ترور کنند و کسی هم مقابل‌شان نایستد.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: در دنیای امروز اگر در مقابل کسانی که جاه‌طلبی و قلدری می‌کنند، ایستادگی و مقاومت نکنی آنها هر روز جری‌تر وجری‌تر می‌شوند.

وی ادامه داد: اقدام سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» غرورآفرین بود به طوری که دنیا تصور نمی‌کرد نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بتوانند حتی یک سنگ به طرف‌شان پرتاب کنند؛ آن هم در عملیاتی که تمامی قدرت‌های موشکی دنیا به کمک اسرائیل آمدند ولی در نهایت این پهپادها و موشک‌های ایرانی بود که با اهداف اصابت کرد و ابهت آنها را فروریخت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را در آینده در ذهن آنها تداعی می‌کند که از این به بعد جرات نکنند به راحتی هر جا دلشان خواست ترور و بمباران کند و هیچ کسی هم در مقابل‌شان نایستد.

پزشکیان با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیل با کمک آمریکا و افرادی که دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند، هر روز زن و بچه و پیر و جوان را بمباران می‌کند و در مقابل سازمان ملل متحد و مجامع حقوق بشری سکوت کرده و چیزی نمی‌گویند؛ این کار آنها وحشتناک است و بعد هم دم از انسانیت می‌زنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایران برای اتفاقی که برای دختری افتاد، زمین و زمان را به هم ریختند که شما حقوق بشر را زیرپا گذاشتید؛ شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید.  با زن و بچه‌ و بیمارستان و اماکن دیپلماسی چه کار دارید؟ این‌ها نامرد هستند.

وی درباره تبعات عملیات «وعده صادق» بر اقتصاد کشور تصریح کرد: مساله اقتصاد چیز دیگری است؛ باید در عرصه اقتصادی تک‌صدایی برداشته شود و از همه مردم ایران که دل در گروی آب و خاک کشور دارند استفاده شود.

پزشکیان ادامه داد: باید افراد توانمند با تفکرات، قومیت و جناح سیاسی متفاوت را بازی داد؛ چون در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم. همه مردم ایران از این‌که ما در مقابل تجاوز، قلدری و زورگویی ایستادیم خوشحال هستند؛ پس باید براساس لیاقت و شایستگی مردم از آنها در جایگاه‌های مختلف حکومت و در سیاست و مدیریت استفاده کرد تا بتوانیم کاری را انجام دهیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم