Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان با بیان اینکه مردم استان ۱۷ سال است که در انتظار اجرایی شدن راه آهن همدان ملایر هستند، گفت:در جلسه با وزیر راه تسریع در عملیات اجرایی این پروژه مورد تاکید قرار گرفت . ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در حاشیه جلسه  فراکسیون نمایندگان ولایی پروژه‌های جاده‌ای و ریلی همدان با وزیر راه و معاونین وی بررسی و برای تسریع در عملیات و تامین اعتبار ملی در سال 1398 هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های جاده‌ای و ریلی همدان سال‌هاست که در دستور کار قرار دارد اما سرعت کند پروژه‌ها گاهی زمان بهره‌برداری، آنها را ناکارآمد کرده است.

نماینده مردم همدان در تبیین این موضوع به پروژه راه آهن تهران-همدان اشاره کرد و گفت: راه آهن تهران-همدان بعداز 13 سال پیگیری در سال گذشته زمانی به بهره‌برداری رسید که دیگر راه آهن عادی پاسخگوی نیاز مردم در بخش‌های مسافری و باری نیست و بخاطر همین بلافاصله طرح برقی و سریع الیسر شدن راه آهن تهران-همدان را در اوایل سال جاری در مجلس مصوب کردیم.

وی گفت : در این جلسه با دکتر اسلامی علاوه بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی راه آهن همدان به تهران که فقط 11 کیلومتر آن باقی است مطرح و درخواست تسریع در بهره‌برداری ارائه شد.

حاجی بابایی گفت: راه آهن همدان به ملایر نیز در این جلسه مطرح و تسریع در عملیات اجرایی آن مورد تاکید قرار گرفت و مطرح شد که مردم همدان 17 سال است که منتظر اجرایی شدن این پروژه ریلی هستند.

همدان| تصادفات رانندگی در نهاوند 196 مجروح و فوتی برجای گذاشته استهمدان| تکمیل بیمارستان قائم(عج) مهمترین مطالبه مردم تویسرکان استراه آهن همدان _ ملایر می‌تواند در توسعه همدان نقش بی‌بدیلی ایفا کند

وی افزود: در پروژه های ریلی مورد دیگر راه آهن زنجان به همدان و بیحاربه همدان بود که بیان کردیم اعتبار 10 میلیارد تومانی این پروژه پاسخگو نیست و باید در سال 98 به طور ویژه در پیش بینی اعتبار ملی مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم همدان بیان داشت: تسریع در عملیات اجرایی ایستگاه‌های همدان و شهرستان فامنین نیز در این جلسه محور گفتگو قرار گرفت و درخواست شد مراحل مطالعات و پیش بینی و تخصیص اعتبار و عملیات اجرایی در اولویت‌های برنامه این وزارتخانه باشد.

وی گفت: با وجودی که همدان چهارراه ریلی غرب کشور شده است اما نیاز به پیگیری مستمر تا حصول نتیجه در پروژه‌های ریلی همدان وجود دارد که در جلسه با وزیر طرح شد.

حاجی بابایی گفت: در پروژه‌های جاده‌ای هم وزیر راه همراهی خوبی داشت و پروژه‌های استراتژیک محورهای مواصلاتی همدان با غرب و مرکز روی میز وزیر قرار گرفت.

وی در تبیین این موضوع گفت: تکمیل جاده مراد بلاغی با اعتبار 5.5 میلیارد تومان که عملیات اجرایی آن شروع شده است در این جلسه درخواست شد و تاکید گردید که این پروژه درخواست چندین ساله مردم منطقه است که باید  تکمیل وبهره برداری از آن در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نماینده مردم همدان گفت: تسریع در عملیات اجرایی اتصال قهاوند به اتوبان تهران نیز درخواست دیگری بود که از وزیر داشتیم. همچنین اتصال اتوبان همدان به ملایر به اتوبان تهران از طریق قزل اباد نیز بیان گردید و تاکید کردیم این پروژه مطالبه اهالی شهرهای ملایر و نهاوند و تویسرکان است که در سفرهای جاده ای منجربه صرفه جویی بیش از یک ساعت و نیم در وقت مردم استان همدان و استان‌های این منطقه می‌شود.

وی تاکید کرد: اتصال اتوبان تهران به همدان به میدان فرودگاه (سردارشهید همدانی)   و لزوم شروع اتوبان از فرودگاه از موارد مطرح شده در جلسه با وزیر راه بود.

حاجی بابایی گفت: پروژه‌های دیگری مانند ساماندهی ورودی‌های همدان،کنار گذرهای شرقی و غربی نیز در این جلسه مطرح و دستور بررسی‌های آن اخذ گردید.

وی گفت: در حوزه‌های گردشگری نیز با وزیر راه گفت‌وگو کردیم و چهار مسیر گردشگری همدان و لزوم ایجاد زیر ساخت‌های ارتباطی برای تسهیل تردد گردشگران و اهالی این مناطق را با وزیر و معاونین ایشان مطرح کردیم که از جمله به ساماندهی مسیر گردشگری کیشین _ ابرو بود که بر اهمیت این پروژه در امنیت جانی و روانی اهالی و گردشگران تاکید و درخواست مساعدت در تکمیل پروژه به وزیر ارائه گردید.

نماینده مردم همدان گفت: مسیر گردشگری امامزاده محسن، مسیر حیدره بالای شه، مسیر سد اکباتان  که نیاز به تامین اعتبار ملی دارد نیز در دستور کار جلسه با وزیر بود.

وی گفت: مقرر شد برای مسیر رفت و برگشت جاده گردشگری گنجنامه نیز جلسه مشترکی با قرارگاه خاتم الانبیاء تشکیل و ضمن تعریف دقیق طرح مذکور در راستای تسریع در عملیات پروژه مذکور هماهنگی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر