Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:06:41 GMT

هاجسون در آستانه پشت سر گذاشتن فرگوسن

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۰۶۱

هاجسون در آستانه پشت سر گذاشتن فرگوسن

روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس در آخرین بازی تیمش با نشستن روی نیمکت سرمربی‌گری این تیم عنوان سومین مربی مسن تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، روی هاجسون در حالی نام خود را به عنوان سومین مربی مسن تاریخ لیگ برتر انگلیس مطرح کرده که سر بابی رابسون فقید در صدر این فهرست قرار دارد و مسن‌ترین مربی تاریخ این لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر بابی رابسون آخرین بازی خود به عنوان سرمربی نیوکاسل را با 71 سال و 191 روز سن انجام داد تا به این رکورد دست یابد. اما نفر دوم این فهرست سر الکس  فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد قرار دارد که با 71 سال و 139 روز دومین مربی مسن تاریخ لیگ برتر است.

 

روی هاجسون سرمربی کهنه‌کار انگلیسی که این روزها سکان هدایت کریستال پالاس را در دست دارد اگر تا روز 26 دسامبر به مربی‌گری در این تیم ادامه دهد می‌تواند رکورد سر الکس را بشکند و در رتبه‌ی دوم مسن‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر بایستد. بین این مربیان کارکشته یک چیز مشترک است: عشق به فوتبال. و همین عشق است که آنها را وامی‌دارد حتی زمانی که هفتاد سالگی را پشت سر گذاشته‌اند همچنان به مربی‌گری اشتغال داشته باشند.

 

 

هاجسون در جریان آخرین بازی کریستال پالاس در حالی که بخش اعظم بازی تیمش را به صورت ایستاده در استادیوم سل‌هرست پارک تماشا می‌کرد که زیر باران خیس شده بود اما از صورت این مربی 71ساله چنین برمی‌آمد که او با وجود شرایط دشوار، استادیوم را به هر جای دیگری ترجیح می‌دهد و حاضر نیست حضور در کنار زمین چمن سل‌هرست پارک را به هیچ جای دیگری ترجیح دهد.

 

هاجسون بعد از بازی گفت:" بهترین روزها برای یک مربی این است که ببیند بازیکنانش بدون توجه به شرایط آب و هوایی تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا باشگاه‌‌شان به جایی که حق خود می‌داند برسد. ما به خاطر چنین بازی‌هایی است که این شغل را انتخاب کرده‌ایم".

 

تیم ملی انگلیس سرآلکس فرگوسن روی هاجسون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس سرآلکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟