Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیم یارمحمدی، نائب رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری تقریب، در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سعودی‌ها تصور می‌کردند می توانند ظرف چند روز بر یمن مسلط شوند، اما نتوانستند و ضربه‌ای که به آنها وارد خواهد شد سخت‌تر خواهد بود، گفت: در زمان جنگ ایران و عراق هم آنها فکر می کردند،  با پشتوانه ای که از ابرقدرت ها دارند،  ظرف مدت کوتاهی می توانند نسخه ایران را بپیچند اما دیدیم که نتیجه چنین نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این مسأله در مورد یمن هم صادق است، تصریح کرد: برخی چنین فکر می کنند که وقتی حامیانی دارند که هم از لحاظ تکنولوژی و هم از لحاظ مالی از شرایط خوبی برخوردارند، نتیجه به نفع آنها تمام می شود و لذا توجه ندارند که اهداف مردم و ایمانی که به کشور خودشان دارند، نیز مسأله بسیار مهمی است و چنین می شود که در نهایت نتیجه‌ای که پیش بینی کرده اند درست از آب درنمی آید.

یارمحمدی با بیان اینکه با این تفکر جامعه اسلامی دنیا است که متضرر می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه نتیجه این تفکرات به ضرر جامعه اسلامی است، لذا باید رهبران اسلامی جهان هوشیار و بیدار باشند و اینچنین آب به آسیاب دشمن همچون رژیم صهیونیستی و آمریکا نریزند چراکه این بسیار زجرآور است.

وی افزود: حیف است که رهبران جهان اسلام دیر بیدار شوند، بنابراین باید هر چه زودتر بیدار شوند و پای میز مذاکره بیایند تا بیشتر از این خدشه ای به حیثیت اسلام وارد نشود.

یارمحمدی تأکید کرد: اعتقاد مردم یمن را هم به کشورشان و هم به پیشینه شان نباید دست کم گرفت، چراکه علقه های خاصی دارند که مصداقش همین فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ما نگران دنیای اسلام هستیم گفت: هم رهبران کشورهای مسلمان و هم مردمشان باید به هوش باشند و مسائل را در این برهه زمانی به خوبی تبیین کنند و همه امکانات مالی و جانی خودشان را برای پیامی که در همان اوایل انقلاب امام راحل دادند، متمرکز کنند تا بتوانیم اسرائیل را به طریق زیبا و با جشن ویژه ای از صحنه روزگار محو کنیم، لذا باید باهم متحد باشیم و توجه کنیم تا لحظه ای که دنیای اسلام درگیر اختلافات باشد، ما در مقابل استکبار و در مقابل اسرائیل از قوت لازم برخوردار نخواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال عراق در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی تایلند امروز چهارشنبه به مصاف عربستان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری برسد. در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دومین روز این مسابقات فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان با افغانستان رو به رو خواهد شد.

برنامه دیدارهای روز پنجشنبه به شرح زیر است:

* تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
‌* ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
‌* ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
‌* کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6081429

دیگر خبرها

  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت