Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی از اوایل دی ماه توزیع می‌شود.

اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی با عنوان «احضار» به کارگردانی رامین عباسی زاده دی ماه در سراسر کشور پخش خود را آغاز خواهد کرد.

«احضار» به‌عنوان اولین سریال ژانر وحشت تولید خود را از زمستان سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و هم اکنون موسیقی آن توسط آریا عظیمی نژاد در حال ساخت است، تدوین آن را امیر شیبان خاقانی بر عهده دارد و هفته اول دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی‌زاده سال‌ها به عنوان تهیه‌کننده در تلویزیون حضور داشته که حاصل آن ساخت سریال‌هایی همچون «او یک فرشته بود»، «پلیس جوان»، «کت جادویی»، «سقوط یک فرشته»، «پریدخت»، «میلیاردر»، «شمس‌العماره» و… بود، وی در نخستین تجربه کارگردانی خود به سراغ داستانی رعب‌آور رفته است.

در خلاصه داستان «احضار» آمده است: اغلب ترس‌ها با شناخت ما از بین می‌روند، اما ترس‌هایی که تا مرگ ناشناخته می‌مانند، رهایت نمی‌کنند».

«احضار» با توجه به موضوع و ژانر فیلم چهره‌های جدیدی را معرفی می‌کند، بازیگران این سریال عبارتند از: الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رخی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحیمی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و با هنرمندی سلیمه رنگزن.

عوامل و دست‌اندرکاران سریال «احضار» عبارتنداز:

طراح فیلمنامه: رامین عباسی زاده، نویسنده: محسن سرتیپی، مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، طراح گریم: رامین مجردی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: امیر شیبان خاقانی، طراح صحنه: رامین عباسی زاده، طراح صدا و صداگذار: مهرداد جلوخانی، گریم اسپشیال: محسن ملکی، میثم قره گزلو، طراح لباس: سمیرا کشور نژاد، مدیر برنامه ریزی: علی عباسی زاده، دستیار اول کارگردان: المیرا شرافتیان، صدابردار: علی شندآبادی، مدیران تولید: حسین صیفی، بهروز کریمی، تصویربرداران: مهدی عباسی زاده، امین عزیزی، طراح تیتراژ: رضا اخلاق نجات، عکاسان: فوژان پارسا، امیر اماملی، طراحان و گرافیست: هیربد ثنایی، علی عباسی زاده، مدیران تدارکات: حمید صفدری، مهدی تجریشی، مجری طرح: شهاب کاظمی، سرمایه گذاران: موسسه حنان فیلم، موسسه گلرنگ رسانه، مدیریت و مشاور تبلیغات: دکتر امیر ستوده، روابط عمومی: سپیده هاشمی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تهیه‌کننده و کارگردان: رامین عباسی زاده.

  پندار آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. - اخبار ورزشی -

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبت محمد موسوی در اردوی تیم ملی والیبال و لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: من با موسوی چند جلسه صحبت کردم. او بازیکن غیرتمند و اثرگذاری است که رابطه خوبی با فدراسیون دارد. ما احترام زیادی برای او و همچنین امیر غفور قائل هستیم.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. من از موسوی خواستم با پائز، صحت کند و او موضوع را با سرمربی تیم ملی مطرح کرد. پائز هم موافقت کرد که موسوی در تیم ملی نباشد. برخوردها بسیار دوستانه بود و ما هیچ گله‌ای از موسوی نداریم.

مرادی به غیبت امیر غفور هم اشاره کرد: امیر غفور، بازیکنی دوست‌داشتنی و باشخصیت است. او عنوان کرد که 2 سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده و زیبنده نیست که دوباره به تیم ملی برگردد. او برای تیم، آرزوی موفقیت کرد و به هیچ عنوان، مشکلی به وجود ندارد.

مرادی در مورد قبول پست سرپرستی گروه و مدیریت تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست در مقطع حساس کنونی به دلیل شرایط خاص،‌ مدیریت تیم را به عهده بگیرم. در چند ماه پیش رو، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها برای ما اهمیت زیادی دارد. من در همه سفرها، همراه تیم ملی خواهم بود.

او در مورد حضور دوباره امیر خوش‌خبر در کنار تیم ملی تصریح کرد: خوش‌خبر، سرپرست اردو و معاون مدیر تیم است. او از نزدیک،‌ همه کارهای تیم ملی را زیر نظر دارد و مدیریت می‌کند. حضور او در لیگ ملت‌ها و در کنار تیم ملی، بستگی به نظر خود ایشان دارد.

وحید مرادی در پایان در مورد انتخاب دبیر فدراسیون نیز توضیح داد: دبیر فدراسیون، انتخاب شده ولی هنوز حکم رسمی به ایشان نداده‌ایم. او یک شخصیت والیبالی ناب و کاربلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟