Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان گفت: شیعه و سنی یک هدف مشترک دارند و با «وحدت و اتحاد» در مقابل دشمنان نظام که دشمن خدا و قرآن نیز هستند، محکم ایستاده‌اند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در دیدار با اساتید و طلبه‌های برتر حوزه‌های علمیه خواهران  تشیع و تسنن استان کردستان، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: قشر روحانیون و طلبه‌ها همواره باید خود را موعظه و نصیحت کنند تا روش‌های تربیتی آنها بردیگران بهره‌مند و موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه انسان باید همیشه چه بصورت عملی و چه بصورت زبانی به یاد خدا باشد، افزود: انسانی که به یاد خدا باشد و حضور خدا را در همه صحنه‌های زندگی خویش لمس کند هم وظایف خود را برای رسیدن به لقاء‌اللّه به درستی انجام می‌دهد و هم از معصیت و نافرمانی اجتناب می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان با اشاره به فرصت قلیل و اندک عمر آدمی در این دنیا، خطاب به حاضرین در جلسه تصریح کرد: «یاد مرگ باشید چراکه خیلی زود فرا می‌رسد و پیر و جوان بودن برای مرگ ملاک نیست»؛ با توجه به عمر کوتا، باید تلاش و کوشش در طلب اطاعت و بندگی خدا و پیروی از پیشوایان معصوم(ع) داشته باشیم.

ماموستا خدایی: وحدت و یکدلی مسلمانان شیعه و سنی "بی‌نظیر و بسیار محکم" است ماموستا شیرزادی: "وحدت و یکدلی" بسیاری در بین شیعه و سنی کشور دیده می‌شود ماموستا حیدری: مسلمانان در برابر سلاح تفرقه دشمنان "وحدت و یکپارچگی" خود را حفظ کنند

دشمن از «فضای مجازی» برعلیه اسلام و مسلمانان استفاده می‌کند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دسیسه‌ و تلاش دشمن برای نانبودی مسلمانان گفت: دشمنان ما با تمام توان و با استفاده و بهره‌گیری حداکثری از امکانات پیشرفته به خصوص فضای مجازی علیه اسلام و مسلمین استفاده می‌کنند و با مقاصد شیطانی و ترویج باورها و رفتارهای انحرافی همه مسائل خدایی و قرآنی را زیرسوال برده‌اند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و اینکه دشمنان خدا درصدد از بین بردن فضای وحدت و همدلی و ضربه‌زدن به دین و نظام خدایی هستند، روحانیون و طلبه‌ها وظیفه دارند که با تمام توان در مقابل استکبار جهانی و همه انحرافات ایستادگی و نقش‌آفرینی کنند.

وی حضور زنان در صحنه‌های مختلف علمی و سیاسی کشور را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی، فراهم کردن بستر حضور و نقش‌آفرینی چشم‌گیر زنان درصحنه‌های مختلف علمی، سیاسی  و دینی جامعه به‌عنوان اساتید و کارشناس، جهت ارتقای دانش و معرفت بوده است.

مروری مقایسه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت نسبت به قبل از انقلاب

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود به دستاوردها و وضعیت کنونی کشور از لحاظ  علمی و دانشگاهی نسبت به قبل از انقلاب پرداخت و گفت: روند افزایش خیره‌کننده ورودی‌ دانشجویان به دانشگاه‌ها جهت کسب علم، پس از انقلاب اسلامی با نگاهی آماری و مقایسه‌ای بین برخی شاخص‌ها اعم از تعداد دانشجویان ورودی، تعداد دانشکده‌ها، گروه‌های آموزشی و غیره و درکنار آنها کثرت و فراوانی حوزه‌های علمیه خواهران و برادران درجای جای ایران اسلامی نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در چند سال گذشته خدمات چشم‌گیری در سطح استان داشته‌اند، بیان کرد: فعالیت مراکز تخصصی امام شافعی برای دسترسی آسان علاقمندان به آثار و بیانات امام شافعی در سنندج و همچنین کتابخانه تخصصی امام خامنه‌ای با بهره‌مندی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان و راه‌اندازی بخش دیجیتال این کتابخانه، خدمات جدیدی به مردم و دانشجویان استان داشته است.

تشیع و تسنن یک هدف مشترک دارند

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان حضور خواهران و برادران طلبه اهل تشیع و اهل تسنن در کنار همدیگر جهت کسب علم و دانش را یک امر مبارک و مهم دانست و خاطرنشان کرد:شیعه و سنی برادر یکدیگر هستند و یک هدف مشترک دارند و با «وحدت و اتحاد» در مقابل دشمنان نظام که دشمن اصلی خدا و قرآن نیز هستند، محکم ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند تا آمریکای جنایتکار را از صحنه خارج کنند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین، یادآور رشادت و دلیری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: ارتشیان دلیر و شجاع همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه، جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

وی افزود: امسال در حالی روز ارتش را گرامی می‌داریم که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح جان بر کف، گوشه‌ای از اقتدار نظام اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام حمیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتش و نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان ایران اسلامی پیروز و سر بلند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه‌ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم را داشتند، حضور ارتشیان و سپاهیان در کنار سایر عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده و خواهد شد.

کد خبر 6080606

دیگر خبرها

  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است