Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@23:34:44 GMT

چالش یاریس‌های تویوتا در رقابت با فورد فیستا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۱۵۸

چالش یاریس‌های تویوتا در رقابت با فورد فیستا

تویوتا یاریس یک نسخه اقتصادی است که تاکنون وجهه و اعتبار یک مدل اقتصادی و قابل اعتماد را به دست آورده است. اینک این خودرو با نسخه ارتقاء یافته 2019 خود قصد دارد با بهترین‌های کلاس خود به چالش بپردازد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارسکوپ"، به غیر از نسخه‌های محدود یاریس GRMN، خودروهای کامپکت شهری تویوتا رانندگی بسیار معمولی را در طول سال‌ها ارائه داده‌ و در برابر رقبایی مانند فورد فیستا فاقد روح و اعتبار زیاد به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه تاکنون تنها بخشی از این مدل‌های هیبریدی یاریس از نظر مصرف سوخت اقتصادی محسوب می‌شوند، مدل‌های بنزینی کند، پرمصرف و ناجذاب جلوه کرده‌اند.

اما آخرین نسل از یاریس‌های 2019 تغییرات جالبی نشان می‌دهند و به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر با آلایندگی کمتر و مصرف سوخت بهینه نسبت به مدل‌های قبلی با موتور 1.33 لیتری مجهزند. موتورهای جدید با گشتاور 136 نیوتن‌متر و قدرت 110 اسب‌بخار با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته هماهنگی داشته و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت آن به 11 ثانیه می‌رسد.

در نمای خارجی نیز تغییرات پویاتری نسبت به نسخه‌های سال 2017 ارائه شده و رنگ‌های جدید یارس‌های جدید را پر جنب‌و‌جوش نشان می‌دهند. با این وجود فضای داخلی همچنان ترکیبی از مزایا و ضعف‌ها را با هم دارد. در حالیکه فضای داخلی خودرو برای کلاس خودرواش بزرگ و جادار محسوب می‌شود، طراحی و ارگونومی آن در برابر رقبای تازه وارد ویژگی رقابتی کمتری را نشان می‌دهد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یاریس تویوتا رقابتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نسخه جدید همراه بانک دی؛ «دی‌جت پرو»

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در راستای توسعه و بهبود خدمات غیرحضوری، نسخه جدید اپلیکیشن دی‌جت (دی جت پرو) با ویژگی‌های جدید منتشر شد.

رابط کاربری جدید و به‌روز، تغییر نحوه نمایش و دسترسی به سرویس‌های قبل از لاگین، امکان چینش سرویس‌های مورد علاقه توسط کاربر و اضافه شدن منوی داشبورد جهت نمایش فوری آخرین تراکنش سپرده و اقساط تسهیلات از ویژگی‌های جدید دی‌جت است.

مشتریان گرامی می‌توانند اپلیکیشن دی‌جت را به روش‌های زیر دریافت کنند:         

۱- نسخه اندروید:

                -  دریافت مستقیم از وب‌سایت بانک (صفحه دی‌جت) 

                -  دریافت از مارکت‌های اندرویدی ایرانی (بازار، مایکت و چارخونه)


۲- نسخه ios:

                -  دریافت از اپ‌استورهای ایرانی (سیب‌اپ، سیب ایرانی، آی‌اپس، سیبچه و اناردونی)

همچنین مشتریان می‌توانند با ارسال عدد ۱ (انگلیسی) از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۲۷۲۶۱۲ لینک نسخه اندروید و با ارسال عدد ۲ (انگلیسی) به شماره ۳۰۰۰۲۷۲۶۱۲ لینک دی‌جت در اپ‌استورهای ایرانی ios را دریافت کنند.

گفتنی است استفاده از اپ‌استورهای ایرانی (ios) مستلزم پرداخت هزینه اشتراک بوده و بانک دی در این زمینه منتفع نیست.

همچنین کاربران سیستم‌عامل ios می‌توانند از طریق ایجاد میانبر (Shortcut) در آیفون‏‏/آی‌پد خود از سامانه دی‌نت (اینترنت بانک دی) استفاده کنند. برای انجام این کار، کاربر می‌بایست با مرورگر سافاری به صفحه ورود دی‌نت مراجعه و از قسمت به‌اشتراک‌گذاری (در نوار پایین صفحه مرورگر)، گزینه (Add to Home Screen) را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • خودروهای باکیفیت صفر کیلومتری که با قیمت چینی‌های بازار ایران می‌شود خرید، البته در خارج/عکس
  • نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)
  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • انتشار نسخه جدید همراه بانک دی؛ «دی‌جت پرو»
  • معرفی کیت بدنه یک میلیارد تومانی برای تویوتا لندکروزر محبوب /عکس
  • رسانه عبری: آمار نشان می‌دهد اسرائیل همه چیز را می‌بازد
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا