Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی با عنوان «روابط عمومی» مواجه می‌شوید، چه چیزی در ذهن شما نقش می‌بندد؟ فکر می‌کنید کارکرد این بخش یا واحد در یک سازمان تجاری چیست؟ چه انتظاراتی می‌توان از آن داشت و چه خروجی‌هایی می‌بایست برای یک استارتاپ داشته باشد؟ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ بازار نظرات - اخبار بازار -

طی چند سال گذشته، نقش و اهمیت روابط عمومی تحول زیادی را تجربه کرده و این تغییر، در حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌ها بیش از باقی صنایع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی فعال در یک استارتاپ می‌تواند ضمن توسعه‌ی آگاهی جمعی (awareness) پیرامون آن برند، روند رشد و تعالی کسب‌وکار را سرعت بخشد. روابط عمومی، دیگر محدود به «نشر خبر در رسانه‌ها» و «درج جوابیه در روزنامه‌ها» نیست و برخلاف گذشته که تنها به «واکنش» در مقابل رسانه‌ها می‌پرداخت، خود عامل «کنش» و تعامل مستمر با رسانه‌هاست.

کارگاه روابط عمومی برای استارتاپ‌ها به بررسی شیوه‌های علمی و عملی [مبتنی بر شرایط رسانه‌ای کشور ایران] اجرای فعالیت‌های روابط عمومی متناسب با ویژگی‌های خاص استارتاپ‌ها می‌پردازد. پس از شرکت در این ورک‌شاپ:

درک بهتری نسبت به روابط عمومی و وظایف آن خواهید داشت.توانایی تدوین برنامه‌ی جامع روابط عمومی استارتاپ خود را پیدا خواهید کرد.امکان ایجاد رویکردی خلاقانه در مسیر ایجاد واحد روابط عمومی را بدست خواهید آورد.

مجید کثیری به عنوان موسس و مدیرعامل اخبار رسمی، به عنوان مدرس مهمان حضور داشته و به توضیح روابط عمومی دیجیتال و برخی موردکاوی‌های واقعی از کارکردها و تاثیرات روابط عمومی می‌پردازد.

این کارگاه تخصصی با حمایت  نویسش  و  اخبار رسمی  در تاریخ 29 آذرماه سال 97 برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به نشانی  https://evand.com/pr  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و توسط تسنیم تایید و یا رد نمی شود.

R1234/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان

سرپرستان نواب رئیس، روسای کمیته‌های حقوقی، آموزش و پژوهش و روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، طی احکام جداگانه از سوی اصغر ناظری رئیس این فدراسیون، علی دلاوری به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی  و سارا دهخدایی به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، ناصر اشرفی به‌عنوان رئیس کمیته حقوقی، سیدجمیل احمدی به‌عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش و علیرضا ابراهیمی به‌عنوان رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادره آمده است :

 امیدوارم با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعداد‌های موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه فرهنگی چوگان کشور موفق و موید باشید.

جلسه مشورتی رئیس فدراسیون چوگان با بانوان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • ارتقای مهارت بیش از ۶ هزار صنعتگر صنایع دستی
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • هشدار درباره وعده‌های جابه‌جایی مسکن ملی در سهند
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد