Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:14:25 GMT

ابراهیمی: قهرمانی در جام ملت ها خیلی سخت است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۲۳۲

ابراهیمی: قهرمانی در جام ملت ها خیلی سخت است

هافبک تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد تیم کی روش رقیبان سرسختی برای قهرمانی در قاره کهن دارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، امید ابراهیمی قبل از سفر تیم ملی به قطر درباره شرایط این تیم بیان کرد: قبل از اینکه امروز بخواهیم برویم، ما 3 تا 4 روز پیش تمریناتمان را به خوبی شروع کردیم. حالا نیز آماده می‌شویم به اردوی قطر برویم، امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تا سه بازی نیز خواهیم داشت، امیدوارم این بازی‌ها خوب باشد. البته بازی‌ها سخت و انتظارها از تیم ملی بالا است.


وی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا تاکید کرد: در اینکه پتانسیل و توانایی تیم ملی بالا است شکی نیست و این اتفاق می‌تواند برای تیم ملی رقم بخورد، اما خیلی باید تلاش کنیم. ما باید تمرین خوب و بازی‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.


هافبک تیم ملی فوتبال ادامه داد: مطمئنا با تلاش ما انگیزه‌ها نیز بیشتر می‌شود، ما کادر فنی حرفه‌ای داریم اما فکر می‌کنم کار خیلی سختی را پیش رو داریم، البته نباید توانایی و پتانسیلی که بچه‌ها دارند را نادیده بگیریم.


ابراهیمی درباره مصدومیت برخی بازیکنان تیم ملی افزود: چند بازیکن مصدوم هستند اما از شرایط آنها مطلع نیستم، امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل بازگردند چون با حضور آنها قطعا تیم بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.


هافبک تیم ملی در پاسخ به این پرسش که سرسخت ترین رقیب تیم ملی در جام ملت ها گفت: ما تیم‌های خیلی خوبی را در آسیا داریم. استرالیا، ژاپن، کره، عربستان و...، همه در جام ملت‌ها هستند و همه شرایط خوبی دارند. به هر حال برای قهرمانی کار بسیار سختی را داریم، امیدوارم با موفقیت‌مان بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

تیم ملی ایران امید ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشمال که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، روز یکشنبه آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند، اما پویا اسبقی در این مسابقه نمی‌تواند از هافبک ایرانی خود بهره ببرد.

امید ابراهیمی که در تمام 21 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب اولیه الشمال حضور داشته و نمایش خوبی در میانه زمین برای تیمش ارائه کرده بود، برای نخستین‌بار در مسابقه آینده مقابل الغرافه غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را در این بازی تشریفاتی همراهی کند.

هافبک ایرانی الشمال دو روز قبل در دیدار هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر مقابل السد به دلیل خطا روی پای بوعلام خوخی با کارت قرمز جریمه شد و در دقیقه 40 از زمین بیرون رفت که محرومیت او در بازی آینده اعمال خواهد شد.

بنابراین، تیم الشمال که بقای خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرده و شانس صعود یک پله‌ای تا رتبه هشتم را در هفته پایانی دارد، در جدال با الغرافه رده سومی از امید ابراهیمی بهره نمی‌برد.

امید ابراهیمی نیز با توجه به محرومیت و غیبت در دیدار بعدی الشمال مقابل الغرافه، به ایران برمی‌گردد تا تعطیلات پایان فصل برای او آغاز شود.

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر