Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه اجتماعی فیس بوک، صفحه شخصی پسر نخست وزیر اسرائیل را به طور موقت بست.به گزارش بلاغ،شبکه اجتماعی فیس بوک، حساب کاربری "یائیر نتانیاهو" پسر ارشد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را به طور موقت و بمدت 24 ساعت مسدود کرد.

بسته شدن حساب «یائیر » پس از آن صورت گرفت که او در چند پیام‌، مطالبی علیه مسلمانان منتشر کرد و در نهایت نیز اعلام کرد که یک اسرائیل بدون مسلمانان را ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام‌های جنجالی یائیر 27 ساله در فیسبوک از روز دوشنبه آغاز شد. او به انتقاد از رسانه‌ها، سازمان‌های غیردولتی دارای گرایش‌های چپ و سیاستمداران چپگرا پرداخت و آنها را «خائن» توصیف کرد.
او همچنین روز پنجشنبه پس از کشته شدن دو سرباز اسرائیلی توسط فلسطینیان مسلح، اعلام کرد که باید انتقام مرگ این دو سرباز گرفته شود و خواستار اخراج فلسطینی‌ها شد.
در ادامه این پیام ها نوشت، تا زمانی که پیروان یکی از دو دین اصلیِ اسلام و یهود سرزمین اسرائیل را ترک نکنند، صلحی در این منطقه برقرار نخواهد شد.

​بسیاری از دنبال‌کننده‌های صفحۀ او در اسرائیل به این پیام واکنش نشان دادند و بیشتر آنها نیز با نظر او موافق بودند.                                                     

یائیر نتانیاهو سپس در پست جدیدی نوشت: «می‌دانید در چه سرزمین‌هایی حملۀ تروریستی انجام نمی‌شود؟ در ایسلند و ژاپن. یعنی در جاهایی که مسلمانان حضور ندارند.»

فیسبوک این پیام‌ها را حذف کرد و یائیر نتانیاهو در واکنش، روز یکشنبه در پیامی جدید در توییتر به انتقاد از شبکه‌های اجتماعی پرداخت و اعلام کرد که در این شبکه‌ها یک تفکر دیکتاتور مآبانه حاکم است.                                    

او همچنین پست حذف شده در فیسبوک را بار دیگر منتشر کرد.                     

این اولین بار نیست که فرزند ارشد نخست‌وزیر اسرائیل با پیامهایش در شبکه‌های اجتماعی جنجال می‌آفریند. پیام او در اینستاگرام علیه ترکیه در نیمۀ اول سال جاری میلادی همچنین انتشار یک کاریکاتور علیه ایهود باراک، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل در سال 2017 میلادی، واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد

 نخست‌وزیر اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر اسرائیل در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد | به ۳۲ کشور پیام دادم و ...
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • سوناک: اقدام ایران بی‌سابقه بود
  • سی‌ان‌ان: اسرائیل حمله به رفح را به تأخیر انداخت
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد