Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور حکمی حجت الاسلام محمدی سیرت را به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد. 

متن حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای علی محمدی سیرت(دامت توفیقاته)

سلام علیکم

اینک که پس از سالها خدمت در ارگان های دیگر نظام جمهوری اسلامی بحمد الله با گنجینه ارزشمندی از تجارب مدیریت در عرصه های فرهنگی به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه نمایندگی ولی فقیه مراجعت نموده اید، جنابعالی را که علاوه بر روحیه جهادی، انقلابی، ولایت مداری و آخوندی، از فضلای متخلق به سجایای اخلاقی بوده، دارای سوابق ممتد و درخشان علمی و عملی وافر، هستید و نسبت به مأموریت های نمایندگی در سطوح مختلف آشنایی کامل دارید، به سمت مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و در جهت تحقق انتظارات معظم له از حوزه نمایندگی ولی فقیه کوشا باشید.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گفتنی است،حجت الاسلام محمدی سیرت پیش از این به مدت ۹ سال (از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷) نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بود.

کد خبر 4487464 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب سپاه پاسداران نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

در بیانیه آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی آمده است: در پی عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش موجی از خشم و نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت شدند.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه اسرائیل غاصب حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید. متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

جبهه مقاومت امروز با قدرت‌تر از گذشته در مسیر اهداف والای خود که آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیزم است تلاش می‌کند و فرماندهان این جبهه با عظمت دوشادوش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرارداده و برای تحقق آرمان‌های خود تلاش می‌کنند و نمونه بارز این مهم هم شهادت سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است که در روز‌های گذشته توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

مقاومت و ایستادگی قابل تقدیر رزمندگان و مجاهدان فلسطینی، نوید فردایی روشن و پیروزی حتمی و قریب الوقوع را می‌دهد. آری به فرموده امام حی و حاضر محور مقاومت اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، رژیم غاصب رفتنی است و امروز نهضت فلسطین از همیشه پرقدرت‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است و این سرطان به فضل الهی به دست مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کل منطقه ریشه کن خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی بویژه روح جاودانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که جایش در میان ملت ما و منطقه خالی است و سردار شهید زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار پایگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر نموده و پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل اسرائیل جنایت‌کار را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
  • توان پاسخ‌دهی ما مرهون انقلاب اسلامی ایران است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حجت الاسلام توجهی به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی