Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:16:40 GMT

مسمومیت 17 همدانی در یک باغ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۴۱۱

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از مسمومیت 17 نفر در یک باغ رستوران در همدان خبر داد. ناطقان: عباس اولیاسمیع، در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته در ساعت 15:10 دقیقه گزارشی مبنی بر مسمومیت 17 نفر در یک باغ رستوران بر اثر گاز مونوکسیدکربن داده شد که مأموران اورژانس بلافاصله پس از مطلع شدن در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 4 اکیپ عملیاتی در محل حضور یافتند که 6 نفر از این مسمومان توسط اورژانس و 11 نفر از آنان با خودروهای شخصی به بیمارستان سینا منتقل شدند.
اولیاسمیع با بیان اینکه وضعیت مسمومان گاز مونوکسید کربن در باغ رستوارنی واقع در حصار شهید مطهری بحرانی نیست، تصریح کرد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط کادر پزشکی، عامل اصلی مسمومیت گاز مونوکسید کربن اعلام شده است.
کارشناس روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در رابطه با این حادثه گزارشی به سازمان آتش‌نشانی داده نشده، اظهار بی‌اطلاعی کرد.
محمدامین عقیلی افزود: طی 24 ساعت گذشته گزارشی مبنی بر گازگرفتگی و مسمومیت به سازمان آتش‌نشانی داده نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه گشت انتظامی در شب گذشته برای بررسی این حادثه عازم بیمارستان سینا شده است، عنوان کرد: در شب گذشته ساعت 20 گزارشی مبنی بر مسمومیت میهمانان یک باغ رستوران به واحدهای فوریت پلیسی داده شد که نزدیکترین گشت برای بررسی عازم بیمارستان شد.
سرهنگ جمشید باقری با اشاره به اظهارات مسمومان در بیمارستان اظهار کرد: پس از تحقیقات و اظهارات مسمومان حاضر در بیمارستان، جابجایی لوله بخاری در این رستوران عامل اصلی مسمومیت میهمانان بوده‌است.
روابط عمومی بیمارستان سینا نیز تعداد مسمومان پذیرش شده در این بیمارستان را 25 نفر اعلام کرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: مسمومیت ، همدان ، باغ رستوران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسمومیت همدان باغ رستوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت