Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از اعزام چهل کاروان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان به زیارت امام هشتم (ع) خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که به بیان بنیانگذار جمهوری اسلامی، صاحبان آن مردم مستضعف و پابرهنه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همزمان با این مناسبت چهل کاروان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین  که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) نرفته اند، عازم این سفر معنوی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مددجویان تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به سفر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می شوند و این کاروان علاوه بر سهیمه پیش بینی شده استان است.

وی اضافه کرد: اعزام این کاروان از ابتدای دی ماه آغاز و تا دهه فجر ادامه خواهد داشت که مددجویان در این سفر زیارتی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد امام (ره)، برنامه های آموزشی و برنامه های مشترک با آستان قدس رضوی نیز بهره مند می شوند.

مومنی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در کمیته امداد گفت: اساس کار کمیته امداد امام (ره) فرهنگی است از این رو تلاش می کنیم تا فقر اقتصادی منجر به فقر فرهنگی نشود بنابراین ضمن حمایت های مادی، ارتقای فرهنگی مددجویان نیز مورد توجه است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در هشت ماهه سال جاری اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری در مجموع سه هزار و ۳۷۲ نفر از مددجویان به اردوهای مختلف اعزام شده اند که هزار و ۵۵۲ نفر به اردوی آموزشی و تربیتی و هزار و ۸۲۰ نفر به اردوی زیارتی اعزام شده اند.

وی یادآورشد: نیکوکاران می توانند برای مشارکت در طرح های مختلف کمیته امداد امام (ره) از جمله طرح شوق زیارت، با شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین کمیته امداد قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی
  • کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد