Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از توزیع ۴۵ هزار جلد کتاب ویژه گروه سنی کودکان، نوجوانان و عمومی در قالب بیش از ۱۳۵۰ عنوان کتاب به کتابخانه های مساجد شهرستان ها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، علیرضا پولاد، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر (26 آذر) جمع خبرنگاران نشریات و رسانه های سایبری اظهار کرد: تعداد 45 هزار جلد کتاب ویژه گروه سنی کودکان، نوجوانان و عمومی در قالب بیش از 1350 عنوان کتاب به کتابخانه های مساجد 10شهرستان بوشهر توزیع و ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه 140 کتابخانه مخزن دار کانونی در سطح استان بوشهر فعالیت می کنند، افزود: 52 درصد از کتابخانه مخزن دار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کتابخانه مخزن دار روستایی هستند.

 

ترويج فرهنگ مطالعه؛ كاهش آسيب هاي اجتماعي

وی ترویج فرهنگ مطالعه در میان جوانان و نوجوان را یکی از اهداف این حرکت بزرگ فرهنگ برشمرد و بیان کرد: ترويج فرهنگ مطالعه و علم آموزي باعث كاهش آسيب هاي اجتماعي مي شود و لذا نقش مطالعه در ارتقاي فرهنگ عمومی جامعه مؤثر است.

 

پولاد در پایان با اشاره به اینکه دين اسلام به كتاب و كتابت عجين شده است، عنوان کرد: کتابخواني دروازه پیشرفت و راه توسعه فرهنگي است و بدین منظور می بایست برنامه‌ريزي فرهنگي براي ترويج كتابخواني در تمامی نقاط شهری و روستایی کشور صورت گيرد.

 

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران تجلیل از پژوهشگران استان بوشهر دولت هرمزگان بیرجند مجلس آران و بیدگل توزیع کتاب کتابخانه مخزن دار کتابخانه روستایی توسعه فرهنگی شورای فرهنگ عمومی جامعه کودک و نوجوان فرهنگ مطالعه استان بوشهر کتابخوانی مساجد خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «احتضار» شامل عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران است که در یک دهه گذشته عکاسی کرده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس های کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد. 

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب با حضور؛ دکتر نوا توکلی‌مهر (معمار منظر و پژوهشگر شهری) عباس عرب‌زاده (عکاس و مدیر هنری کتاب) سید محمد طباطبایی ( ناشر) و سعید اسلام‌زاده ( روزنامه‌نگار و منتقد هنری) برگزار می‌شود.

کتاب «احتضار» در انتشارات «بط» منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد. 

سعید فلاح‌فر (شاعر، عکاس و منتقد هنری) فارغ التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر و درجه یک هنری در رشته عکاسی است و علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و... برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم