Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی، از آغاز ثبت نام مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کانون های مساجد خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات ۳۰ دی ماه است.

«حجت الاسلام حسین امیدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در راستای نشر و ترویج معارف بلند قرآن و ترغیب نوجوانان و جوانان به حضور در برنامه های قرآنی مساجد، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: این جشنواره قرآنی در طول 12 دوره برگزاری در میان اعضای کانون های مساجد توانسته است که استعداد ها و ظرفیت های نخبه مساجد را شناسایی کند و کشف و شناسایی استعداد های برتر قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم و حضور پر نشاط اعضای کانون ها در فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با اشاره به فراخوان ثبت نام مرحله استانی مسابقات در استان فارس، یادآور شد: منتخبین جهت حضور در مرحله کشوری که سال 1398 به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود، به استان خراسان رضوی معرفی خواهند شد.

 

وی افزود: در گروه برادران و رده سنی هفت تا 16 سال رشته های قرائت (ترتیل)، حفظ جزء 30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز و در رده سنی 16 تا 30 سال نیز رشته های قرائت (تحقیق) و حفظ کل برگزار می شود که برای رشته قرائت نماز آخرین مرحله، مرحله استانی است اما در سایر رشته ها منتخبان به مرحله کشوری اعزام می شوند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در گروه خواهران و رده سنی هفت تا 16 سال رشته های قرائت (ترتیل)، حفظ جزء 30، نقاشی آیات و قرائت نماز و در رده سنی 16 تا 30 سال نیز رشته های قرائت (تحقیق) و حفظ کل برگزار می شود که منتخبان هر رشته به جز قرائت نماز که تا مرحله استانی برگزار می شود، برای حضور در مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

 

حجت الاسلام امیدی مهلت ثبت نام در این جشنواره را 30 دی ماه اعلام و تاکید کرد: همه شرکت کنندگان باید از طریق پایگاه اطلاع رسانی مسابقات به نشانی https://modhammatan.com  ثبت نام کنند و در غیر این صورت اجازه شرکت داده نخواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس همچنین افزود: زمان برگزاری مرحله استانی متعاقبا از طریق خبرگزاری شبستان فارس، ارسال پیامک به ثبت نام کنندگان، سایت اطلاع رسانی http://farsmasajed.ir و کانال های فضای مجازی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران تجلیل از پژوهشگران استان بوشهر دولت هرمزگان بیرجند مجلس آران و بیدگل خبرگزاری شبستان فارس جشنواره قرآنی مدهامتان جشنواره مدهامتان مدهامتان شبستان فارس کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران