Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی گفت: با توجه به ضرورت شناخت مباحث مهدوي برای همه افراد جامعه دوره های مهدويت با حضور علاقمندان این رشته برگزار می شود.

مصطفی شریفی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ارتقا سطح دانش و بینش عمومی در مباحث مهدویت، اشاعه فرهنگ اسلام، معرفی بیشتر امام زمان(عج)، شناساندن فرهنگ مهدوی، نقش امام زمان در زمان غیبت و تعیین‌ حکومت جهانی و تحکیم پایه های امامت و ولایت از جمله اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاونت آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان مرکزی دانش افزایی معارف غنی مهدویت، پاسخگویی به سوالات و شبهات مباحث مهدوی، تقویت باورها، جهت دهی صحیح و پیرایش معارف مهدویت از خرافات، انحرافات، بدعت ها و تحریفات را از جمله اهداف فعالیت های این مرکز تا کنون عنوان کرد.

 

وی بابیان اینکه  که این بنیاد در سال ۷۹ با کسب موافقت از مقام معظم رهبری تاسیس شد افزود: برنامه های ویژه نیمه شعبان، برگزاری دوره تربیت مربی کودک، برگزاری نشست های مهدوی مساجد و دوره های کوتاه مدت مهدویت از جمله برنامه های انجام شده در این بنیاد است.

 

شریفی ادامه داد: در حال حاضر هر هفته پنج شنبه ها دوره رشد مهدویت با حضور 25 نفر از علاقمندان به این رشته با بهره مندی از اساتید متخصص از قم و تهران در حال برگزاری است که با پایان این دوره استان مرکزی از لحاظ استاد رشته مهدویت و برگزاری کارگاه های آموزشی غنی خواهد شد.

 

معاونت آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان مرکزی تصریح کرد: این دوره های آموزشی به مدت ۱۰ هفته در محل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز جمعه ایران شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند سیدعباس صالحی آران و بیدگل فصل پاییز پاییز بنیاد مهدی موعود دوره های آموزشی فرهنگ مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟

علی‌رضا نادعلی، عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص علت عدم انتخاب شهر آفتاب به عنوان محل برگزاري نمايشگاه کتاب تهران گفت: به دليل میزان مساحتی که نمایشگاه کتاب تهران نیاز داشت، مجبور هستیم این دوره را نیز در مصلی برگزار کنیم و مجموعه شهرآفتاب آن میزان مساحت را که مورد نیاز نمایشگاه کتاب بود، نتوانست تامین کند.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با درخواست از همه نهاد‌های همکار در برپایی نمایشگاه برای هماهنگی‌های حداکثری با همدیگر، اشاره کرد: موضوع نمایشگاه یک موضوع ملی است. به همین دلیل کمیته‌های نهاد‌های همکار و مشارکت کننده در نمایشگاه کتاب هرچه زودتر تشکیل بشود.

نادعلی ادامه داد: همه دستگاه‌ها نقایص و آسیب‌های کار‌های خودشان را بررسی کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود. همگی ما باید تردد روان و راحتی مردم را در اولویت برنامه‌ها بگذاریم. از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های همکار تقاضا دارم تا از مصلی امام خمینی (ره) بازدید حضوری داشته باشند تا جلسه بعدی برای تقسیم کار برگزار شود.  

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد