Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب ادعای مضحکی مبنی بر نظارت محرمانه این رژیم روی برنامه هسته‌ای ایران را مطرح کرد.

وی گفت: «ما با برنامه هسته‌ای ایران در تمام مناطق دنیا مبارزه می‌کنیم. حتی به‌صورت دوره‌ای به آنجا (ایران) می‌رویم تا در جریان اتفاقات قرار بگیریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که او پیشتر هم در دو شوی تبلیغاتی (یکی در فلسطین اشغالی و دیگری در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل) مدعی به دست‌آوردن اسنادی از ابعاد مخفی نظامی برنامه هسته‌ای ایران و همچنین کشف تاسیسات هسته‌ای اعلام‌نشده در «تورقوز آباد» تهران شده بود.

نتانیاهو همچنین مجددا از بهبود روابط تل‌آویو با کشورهای عربی، بدون پیش‌برد توافق سازش با فلسطینی‌ها صحبت کرد.

نتانیاهو طی یک سخنرانی در ضیافت شام با دیپلمات‌های صهیونیست شاغل در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا در قدس اشغالی، گفت: «چیزی که هم‌اکنون رخ می‌دهد این است که ما در روند عادی‌سازی (مناسبات) با جهان عرب هستیم، بدون آنکه پیشرفتی در فرایند دیپلماتیک (سازش) با فلسطینی‌ها حاصل شده باشد».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وی با بیان اینکه سازش اعراب با تل‌آویو، بدون فلسطینی‌ها شانس بیشتری دارد، مدعی شد که سیاست «ابتدا صلح با کشورهای عربی» و بعد از آن با فلسطینی‌ها نشان داده که تفکر غالب مبنی بر لزوم سازش با فلسطینی‌ها برای حصول صلح با جهان عرب، عقیده‌ای اشتباه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این‌باره توضیح داد: «امروزه ما در حال رسیدن به آن نقطه (سازش با اعراب) هستیم، بدون آنکه فلسطینی‌ها در آن نقشی داشته باشند. البته این (صلح) بدین‌شکل قوی‌تر است، زیرا به هوس‌های آنان وابسته نیست. کشورهای عربی خواستار رابطه با قوی‌تر هستند».

نتانیاهو در اظهاراتی تحقیرآمیز مبنی بر نیاز مبرم اعراب به کمک‌های تل‌آویو، ادامه داد: «تغییر شگرفی رخ داده است. جهان عرب به فناوری و ابداعات ما نیاز دارد. آنها به فناوری‌های پیشرفته آبی، برقی و پزشکی نیاز دارند. همکاری روبه‌رشدی بین شرکت‌های اسرائیلی و جهان عرب وجود دارد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر هم با بیان اینکه توسعه روابط تل‌آویو با کشورهای عربی نیازی به توافق صلح با فلسطین ندارد، گفته بود: «ما با هر کدام از همسایگانمان و هر کشوری در منطقه که خواستار صلح است، همراهی می‌کنیم».

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران فلسطین جهان عرب جهان کشورهای عربی فناوری رژیم صهیونیستی نتانیاهو برنامه هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

در این بیانیه آمده است: ما فلسطینی‌های کشته شده طی عملیات خود را در گور‌های جمعی دفن نکردیم. این گور‌های جمعی به دست ارتش حفر نشده بود. گرچه ما در راستای تجسس برای یافتن اسرای خود، برخی از این گور‌های جمعی را نبش قبر کرده ولی اجساد را پس از بررسی بازگرداندیم. 

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد: آزمایشات به صورت بسیار دقیق و محدود در مناطقی که سازمان‌های اطلاعاتی از احتمال وجود اسرا خبر داده بودند، انجام شد. این آزمایشات با احترام به حفظ حرمت متوفی انجام شد. 

با این حال، مقامات مستقل بین المللی می‌گویند رژیم صهیونیستی به طور مستقیم مسئول حفاظت از جان غیرنظامیان در این جنگ است و شواهد نشان می‌دهد این رژیم نقشی غیرقابل انکار در نسل کشی فلسطینیان دارد. 

براساس تحقیقات صورت گرفته، تاکنون در گور جمعی کشف شده در بیمارستان ناصر که ارتش رژیم صهیونیستی در ماه فوریه اقدام به محاصره و انجام عملیات نظامی در آن کرده بود، ۳۱۰ جسد یافت شده اند. در گور جمعی کشف شده در بیمارستان الشفا نیز پیکر ۳۰ فلسطینی کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!