Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:10:39 GMT

کمیته تامین مسکن محرومان البرز تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۴۵۸۷

کمیته تامین مسکن محرومان البرز تشکیل شد

کرج- ایرنا- استاندار البرز و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با هدف امید بخشی و رفع دغدغه مددجویان این نهاد، کمیته تامین مسکن محرومان البرز را صادر کردند.

به گزارش ایرنا، در نشست مشترک امروز دوشنبه عزیزاله شهبازی و پرویز فتاح که نمایندگان استان البرز نیز حضور داشتند، مقرر شد این کمیته ظرف یک هفته با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی البرز، برای عملیاتی کردن طرح تامین مسکن مددجویان این استان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس استاندار البرز در این نشست اعلام کرد که این کمیته در مرکز استان با مسئولیت مستقیم استاندار و در شهرستان ها با مسئولیت فرمانداران برای شناسایی و تامین مسکن مددجویان و محرومان اقدام می کند.
شهبازی اظهار داشت: کمک به محرومان در شرایط اقتصادی کنونی از اولویت های مدیریت استان خواهد بود.
فتاح نیز در این نشست اعلام کرد که کمیته امداد امام خمینی (ره) منابع مالی مورد نیاز برای واگذاری مسکن مددجویان این استان را در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه تامین کند.
وی گفت: با حضور شهبازی استاندار البرز و مجموعه نمایندگان پیگیر این استان ، ظرفیتی مهیا شده تا با اجرای این طرح، دیگر مددجویی فاقد مسکن در این استان نداشته باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز در این نشست با اعلام آمادگی این دستگاه برای رفع مشکل مسکن محرومان گفت: البرز در اجرای قانون لایحه بودجه 97 در زمینه واگذاری مسکن های مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد، در بین استانهای کشور پیشرو است.
تقی رضایی افزود: هم اکنون به مقدار کافی واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان البرز وجود دارد که در حدود یک هزار واحد آن در قالب تفاهم نامه ای با کمیته امداد استان آماده واگذاری به محرومان است.
وی اظهار داشت: تاکنون 355 خانوار برای دریافت این واحدها توسط کمیته امداد معرفی شده و برای 100 خانوار آنها که مبلغ مورد نیاز را کامل پرداخت کرده اند ، واحدهای مسکونی لازم جانمایی شده است.
رضایی گفت: در صورت تامین منابع مالی لازم توسط کمیته امداد و کمیته تامین مسکن محرومان استان ، اداره کل راه و شهرسازی این آمادگی را دارد واحدهای مسکن مهر مناسب و با کیفیت را در اختیار نیازمندان این نهاد قرار دهد.
براساس لایحه بودجه 97 مقرر گردید که بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر مناسب فاقد متقاضی به محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کشور واگذار شود که در این بین استان البرز وارد فاز عملیاتی شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) البرز نیز گفت: حدود سه هزار و 500 خانوار تحت پوشش این نهاد در استان فاقد مسکن هستند.
محمد محمدی فرد افزود: با تشکیل کمیته تامین مسکن محرومان البرز، گامی مهم در مشارکت دولت و کمیته امداد برای رفع نیازمندان بویژه در دوره مدیریت جدید استانداری رقم خورد.
وی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون نیز 500 خانوار نیازمند این استان خانه دار شدند.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار البرز ديدار مشترك رئيس كميته امداد كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین