Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از در دست اقدام‌ بودن‌ احداث ۳۲ راه روستایی در حوزه انتخابیه خود ناکافی بودن بودجه تخصیصی برای این راه‌ها گفت: عملیات احداث راه آهن بیرجند-زاهدان-کالشور نیز باید تسریع یابد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نظر افضلی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به استراتژیک‌بودن جاده ماهیرود به افغانستان در‌ حال حاضر مطالبات پیمانکار جاده به مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان رسیده که این امر می‌طلبد دولت توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی آغاز می‌شود/ مقدمات سرمایه گزاری آستان قدس در استان فراهم شدریل گذاری راه آهن خراسان جنوبی روی مسیر وعده هاوضعیت بزرگراه‌ها و راه آهن خراسان جنوبی در برنامه ششم تعیین تکلیف شود

وی گفت: با توجه به تردد روزانه بین 700 تا 1000 کامیون در جاده ماهیرود باید این جاده عریض و دوبانده شود تا شاهد توسعه و رونق صادرات به افغانستان و پیشرفت منطقه شرق کشور باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در دست اقدام‌ بودن‌ احداث 32 راه روستایی در حوزه انتخابیه خود و ناکافی بودن بودجه تخصیصی برای این راه‌ها خواستار افزایش بودجه راه‌های روستایی در بودجه‌ 98 شد.

افضلی کل بودجه راه‌های روستایی در سال 97 را مبلغ 60 میلیارد تومان دانست و گفت: فقط در حوزه انتخابیه بنده اعتبار 45 میلیارد تومان راه در‌ حال احداث است لذا این میزان بودجه اختصاصی راه به جایی نخواهد برد.

وی با توجه به مسطح و کفی‌بودن مسیر نهبندان به سربیشه و عدم نیاز به احداث پل‌های زیاد و کنده‌کاری خاص خواستار توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به این جاده مهم ترانزیتی- مسافری شد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با ذکر این‌نکته که در این جاده متأسفانه روزانه شاهد تصادف‌های ناگوار و ازدست رفتن جان هموطنان‌ هستیم خواستار دوبانده شدن کل‌مسیر در اسرع وقت شد.

افضلی گفت: بخشی از مسیر این جاده به مناقصه رفته و پیمانکار آن در حال حاضر مشغول به کار است‌ و می‌طلبد کل مسیر هرچه زودتر دوبانده‌ شود.

‌وی با اشاره به محرومیت‌های منطقه نهبندان و سربیشه و عدم وجود درآمد متناسب در‌ منطقه خواستار درنظر گرفتن یارانه جهت نوسازی بافت فرسوده در مناطق محروم شد و افزود: با شرایط موجود مردم محروم قادر به پرداخت اقساط نوسازی بافت فرسوده خود نیستند‌ و این امر سبب شده که این نوسازی بسیار کند انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کندی اجرای عملیات راه آهن استان درخواست کرد انجام احداث راه آهن زاهدان- بیرجند- کالشور تسریع یابد تا شاهد احداث و افتتاح این خط ریلی مهم در شرق کشور باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس

مردم استان خراسان جنوبی در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های خراسان جنوبی در ادامه حمایت‌های خود از عملیات وعده صادق و مردم غزه، ظهر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.


در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی هم در حالی که استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم متدین بیرجند در این راهپیمایی حضور داشتند، گروه‌های مختلف مردم پلاکاردهای در محکومیت اقدامات رژیم خبیث اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه و تصاویر تعدادی از شهدای دفاع از حرم در دست داشتند، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم فلسطین و به ویژه مردم غزه یک بار دیگر اعلام کردند.

کد خبر 745963

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید