Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در آیین معارفه مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به جایگاه امام جمعه در روند بررسی مسایل و مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: امامان جمعه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و با انعکاس مسائل مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید براینکه، اظهارات ائمه جمعه باید سرفصل عملکرد مسئولان قرار گیرد افزود: به همین دلیل امامان جمعه نیز باید به همه مسائل جامعه اشراف داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: دشمنان پیوسته ائمه جمعه را مورد هجمه قرار می‌دهند که این نشان دهنده ترس آن‌ها از جایگاه نماز جمعه در نظام است.

آیت الله رسول فلاحتی به وظایف مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز اشاره کرد و افزود: تعامل با امامان جمعه و تقویت وحدت رویه بین آن‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ارتقای جایگاه نماز جمعه از وظایف مدیر این شورا است.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تحول در رویکرد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر داد و گفت: این تحول در راستای حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در نماز جمعه و تاثیرگذاری این تربیون در روند توسعه کشور خواهد بود.

در پایان از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نژاد قدر دانی و حجت الاسلام والمسلمین، ولی عادلی به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گیلان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

امامان جمعه  با انعکاس مسائل مردم به مدیران دستگاه‌های اجرایی  نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند