Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی جلالی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نمایندگان گروه های تبلیغی استان کرمان ضمن تشریح برنامه های خود و شهرستان های استان به بیان مشکلات این گروه ها پرداخت.

وی با اشاره به اهداف والای اردوهای جهادی ابراز داشت: خدمت به محرومان و مستضعفان مهم ترین هدف های اردوهای جهادی است؛ لذا امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور گروه های جهادی وظیفه خود می دانند که بتوانند در این عرصه ها اثرگذاری خوبی در کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جلالی اردوهای جهادی را حرکتی ارزشمند در جهت رضای خدا، با ایمان و عزم راسخ جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی با موضوعات فرهنگی، دینی، آموزشی و عمرانی در راستای کمک به محرومان و عمران و آبادانی مناطق دور از دسترس انجام می‌شود که افتخار بزرگی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون باید در هدایت دینی و بصیرت‌افزایی به‌درستی نقش خود را ایفا کنند، متذکر شد: این موضوع به این دلیل است که مردم در مسائل دینی، اجتماعی و سیاسی روحانیون را محل رجوع می‌دانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان اضافه کرد: روحانیون در طول تاریخ همواره با مردم و در متن جامعه بوده و این موضوع سبب شده دشمنان همه تلاش خود را برای القای جدایی روحانیون از مردم به‌کار بسته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:در این دیدار مقرر شد بستر های مناسب جهت حضور گروه های تبلیغی با برنامه ریزی بهتر از سوی ادارات تبلیغات اسلامی فراهم آید. همچنین جلسه مشترک گروه های تبلیغی و مسئولان ادارات در شهر مقدس قم برگزار شود.

خ

کد خبر 4487514

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کرمان طلاب علی جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند