Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصوم علی اکبری معاون رئیس سازمان معدن، معدن و تجارت آذربایجان غربی در امور صنایع  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:هدف بند واو تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور حل مشکلات واحد‌های دارای مشکل است که اجرای آن می‌تواند مشکلات این گونه واحد‌ها را که بیشتر پولی و بانکی است، برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری افزود: قانون در این بند آورده است " به منظور تشویق تولیدکنندگان و تسویه مطالبات بانکی آن ها، چناچه مشتریان بدهی معوقه خود را که تا پایان سال سررسید شده باشد از تاریخ سررسید تا پایان مهلت تعیین شده، تسویه کنند. بانک‌ها وموسسات مالی واعتباری مکلفند اصل وسود خود را مطابق قرارداد اولیه وبدون احتساب جریمه دریافت کنند. "

وی ادامه داد: برای حل مشکل واحد‌های تولیدی و دارای مشکل استان، نمایندگان آذربایجان غربی پیگیری‌های لازم را انجام دادند و نتیجه اش موافقت بااجرای این بند برای واحد‌های تولیدی و استان بود.

انتهای پیام/ن

حل مشکلات واحدهای تولیدی  ودارای مشکل آذربایجان غربی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد