Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست هیات بسکتبال استان گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های پژوهان ماهشهر، آینده سازان اهواز، شمس تهران و خانه بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود. پریسا پایمرد افزود:این تیم‌ها فردا وارد استان میشوند و رقابت‌ها از روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:رقابت‌های لیگ جوانان باشگاه‌های کشور در سه گروه به صورت رفت و برگشت برگزار و در پایان از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد لیگ جوانان باشگاههای کشور بسکتبال یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف گفت: در حال برآورد دقیق خسارت هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در بازدید از منطقه آبشار اظهار داشت: بارش‌های شدید گذشته موجب قطع راه ارتباطی بسیاری از روستاهای استان شده است که در تلاش هستیم هر چه سریعتر مسیرها را بازگشایی کنیم.

وی با بیان اینکه تنها در شهرستان بویراحمد 100 روستا دچار خسارت در جاده و پل شدند، افزود: در حال برآورد خسارت سیل در روستاهای سایر شهرستان‌های استان هستیم. بارش‌ شدید باران خساراتی به برخی مزارع پرورش ماهی وارد کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بارش‌ها موجب قطعی برق در مناطقی مانند دشت‌روم و سپیدار بویراحمد و ناپایداری برق در سایر مناطق استان شد که با تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق، شب گذشته برق همه مناطق پایدار شد.

احمدزاده با اشاره به خسارت عشایر گفت: شاهد آبگرفتگی در معابر و محلات شهری به دلیل حجم بالای بارش‌ها بودیم که دستگاه‌های عضو ستاد بحران اقدامات لازم برای امدادرسانی به مردم را انجام دادند.

وی در خصوص وضعیت آبشار یاسوج گفت: تجاوز به حریم مسیل‌ها در آبشار یاسوج مشکلاتی را ایجاد کرد به نحوی که کانال‌ها جوابگوی حجم سیلاب نبود اما شهرداری اقدامات لازم را انجام داد و اجازه نداد تفرجگاه‌های اطراف آبشار دچار تخریب شود. شهرداری هر چه سریعتر طرح جامع هدایت سیلاب‌ها در آبشار یاسوج را ارائه دهد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی