Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی اظهار کرد: من فکر می کنم تیم هایی مانند قطر، کره و ژاپن استرالیا  امکاناتی بهتر از ما دارند اما از قبل گفتم که به نداشتن امکانات عادت کردیم و نشان دادیم که همیشه در زمین برای پیراهن و پرچم کشورمان می جنگیم و ملی پوشان همیشه این کار را کردند وموضوع  جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به بازی های آسیایی می رویم که امیدوارم در این رقابتها  موفق شویم.

او درباره رقیبان اصلی تیم ملی برای رسیدن به قهرمانی در جام ملتهای آسیا تصریح کرد:  معلوم است که تیم هایی همانند  ژاپن، کره  جنوبی و استرالیا قوی هستند و صددرصد برای قهرمانی در بازی های جام ملتهای آسیا حاضر می شوند. همچنین  فکر می کنم با توجه به اینکه جام ملتهای آسیا در دبی امارات برگزار می شود بازی کردن با  تیم های عربی  سخت است چرا که در کشورشان بازی می کنند و آب و هوای متفاوتی در آنجا حاکم است اما ما تیم خوب و قوی داریم و همه تیم ها روی تیم ملی ایران حساب باز می کنند.

دژاگه درباره اینکه جای چه بازیکنی در لیست تیم ملی خالی است، گفت:  جای خیلی ها خالی است و صددرصد خیلی از بازیکنانی که اکنون نیستند جایشان  خالی است. ما که به مرحله رسیدیم با تمام بازیکنان به اینجا رسیدیم و فوتبال این طور است که فقط  26، 27 بازیکن می توانند به جام ملتهای آسیا بروند و فکر کنم حق هر کسی بود که در لیست تیم ملی  باشد و حتی بازیکنانی که در ترکیب هستند استحقاق حضور در تیم ملی داشتند. به هر حال امیدوارم بتوانیم در این رقابتها موفق باشیم.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه مسئولی برای بدرقه تیم ملی به ساختمان پک نیامده است، تصریح کرد:  من اطلاعی ندارم و به نظرم  همه چیز خوب  است.

او  درباره بازی های دوستانه تیم ملی گفت: ما برابر تیم های ملی  فلسطین ، قطر و لبنان که هر 3 تیم در جام ملتها هستند بازی می کنیم  و بازی کردن با تیم های عربی مهم است و ما باید نشان بدهیم که تیم ما برای رقابتهای آسیایی حاضر است  و 3 بازی دوستانه مهم است تا موفق شویم.

بازیکن تیم ملی در پایان درباره اینکه طلسم چندین ساله قهرمان نشدن در جام ملتهای آسیا شکسته می شود، خاطر نشان کرد: بله با دعای خیر مردم می توانیم در جام ملتهای آسیا به قهرمانی برسیم.

بیشتر بخوانید: 

نام بهترین گلزن پرسپولیس از فهرست تیم ملی فوتبال ایران خط می‌خورد

زمان لیست نهایی تیم ملی فوتبال اعلام شد

کی روش اسامی ۲۱ بازیکن را برای اردوی تیم ملی در قطر اعلام کرد

انتهای پیام/

اظهارات دژاگه درباره وضعیت تیم ملی ایران 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا دومین رقیب تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال در این فصل خواهد بود. ایتالیایی ها که در کمال تعجب نتوانستند سهمیه مستقیم المپیک را کسب کنند و حالا به دنبال المپیکی شدن از طریق رنکینگ هستند.

*کار راحت برای المپیکی شدن:
این تیم در حال حاضر با 342.43 امتیاز در رتبه سوم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و با توجه به اختلاف فراوانی که با دیگر تیم های راه نیافته به المپیک دارند، میتوان گفت اگر همان روند سالهای گذشته را در لیگ ملتهای والیبال طی کنند به راحتی راهی پاریس خواهند شد.

*ستاره ها:
سیمونه جیانلی، الکساندر میکلتو، دنیل لاویا، سیمونه آنزانی، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو، فابیو بالاسو و یوری رومانو ستاره های حال حاضر تیم ملی والیبال ایتالیا هستند که فردیناندو دی‌جورجی سرمربی این بازیکنان است.

*نتایج سال گذشته:
تیم ملی والیبال ایتالیا سال گذشته در تورنمنت های ملی نوسان زیادی داشت، آنها ابتدا در لیگ ملتهای والیبال با شکست برابر تیم ملی والیبال ژاپن از کسب مدال باز ماندند. سپس در جام ملتهای اروپا با شکست مقابل لهستان صاحب مدال نقره شدند و در انتخابی المپیک در ریو در عین ناباوری همگان از کسب سهمیه مستقیم باز ماندند.

*بازی استراتژیک برای ایران:
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف ایتالیا برود. اگر تیم ملی بتواند با نتیجه سه بر صفر یا یک ایتالیا را شکست دهد با امتیازات فراوانی که در رنکینگ کسب می کند گام بلندی به سوی المپیکی شدن برخواهد برداشت. به همین دلیل این بازی برای ایران استراتژیک و راهبردی است. اگر جیانلی در ترکیب تیم ملی ایتالیا برابر ایران حاضر باشد بازیکنان تیم ملی ایران باید در وهله اول با سرویس های خوب اجازه ندهند توپ ها سالم به این پاسور شش‌دانگ برسد.

البته این احتمال وجود دارد که فردیناندو دی‌جورجی سرمربی ایتالیا به دلیل خستگی ستاره های تیمش از مسابقات باشگاهی، به آنها در هفته اول استراحت دهد که این به سود تیم ملی والیبال ایران خواهد بود. اما اگر با تمام قوا به میدان بیاد تیم ملی کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)