Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف تجمیع و هم‌افزایی آزمون‌ها و مسابقات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ۳ آزمون و مسابقه ملی، به صورت هم‌زمان و یکپارچه برگزار خواهد شد .

مسابقات معارفی سازمان اوقاف و امور خیریه که از دوره قبل مرحله مقدماتیش به صورت الکترونیکی برگزار شد، در سال جاری نیز به صورت الکترونیکی و البته همراه با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و آزمون نهایی طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن بشارت ۱۴۵۲ ، در نهم اسفندماه برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شروع ثبت نام از ۱۰ دی‌ماه و از طریق سایت www.quranedu.ir  خواهد بود .

شایان توجه است این دوره با همراهی شبکه قرآن و معارف رسانه ملی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت آموزش و پرورش، برگزار شده و جلوه‌ای نو از هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های متعدد در برگزاری مسابقات و آزمون‌های قرآنی را به نمایش خواهد گذاشت .

علاقه مندان می توااند دستور العمل این دوره را در این فایل مشاهده نمایند.

کد خبر 4487498

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی قرآن مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان غربی شرکت کردند
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه