Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته پژوهش، مراسم نکوداشت پدر علم جغرافیای نوین ایران پروفسور محمدحسن گنجی در دانشگاه بیرجند برگزار شد در این مراسم انجمن علمی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران در این دانشگاه راه‌اندازی شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نایب رئیس انجمنعلمی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران شعبه خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم نکوداشت پروفسور گنجی اظهار داشت: انجمنعلمی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران در 5 استان کشور دارای شعبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجی‌پور افزود: این انجمن تلاش دارد با بهره‌گیری از توان فکری و میدان سپاری به جوانان پویا به سوی قله تعالی علم جغرافیا کوشا باشد.

70 انجمن علمی و کانون فرهنگی در سطح دانشگاه‌های پیام نور استان خراسان جنوبی فعال استمعرفی 10 انجمن علمی برتر کشور در سال 96چهارمین سالگرد پدر علم جغرافیای ایران در بیرجند برگزار می‌شود

وی به اهداف این انجمن اشاره و بیان کرد: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی، ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز از جمله اهداف این انجمن است.

نایب رئیس انجمنعلمی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران شعبه خراسان جنوبی همچنین ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فنی، برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی و انتشار کتب و نشریات علمی را از دیگر اهداف این انجمن عنوان کرد.

حجی‌پور به فواید عضویت در این انجمن اشاره و خاطرنشان کرد: پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی، سهولت استفاده از سمینارهای تحت حمایت انجمن، تسهیلات و طرح‌های بنیاد ملی نخبگان و بهره‌مندی از دوره‌های آموزشی انجمن از جمله فواید عضویت در انجمنعلمی جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی ایران شعبه خراسان جنوبی است.

وی بسترسازی تعامل و آشنایی با سایر اساتید و دانشگاه‌های کشور، جذب به عنوان هیئت علمی دانشگاه و زمینه برای سنجش توان مهارت‌های فردی و بازاریابی شخصی را از دیگر فواید عضویت در انجمن عنوان کرد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم

در بیست‌ونهم فروردین و دریک روز بارانی یگان های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز خراسان‌جنوبی یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی، در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نبردهای مسلح جمهوری ایران اظهار کرد: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند، حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند، از این رو در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است، به بهترین شکل عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745408

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی